|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetJeg ser for meg at samme folka er av den typen som har spisse albuer og sprenger i køer overalt hvor de ferdes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetEr jeg den eneste som tenker at saken KAN ha to sider?
![]() |
![]() |
#24 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetHva med egne fly for småbarnsforeldre, egne fly for gamlinger og egne fly for fyllbøtter! Det hadde vært noe.
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetSaken kan definitivt ha to sider, og når man flyr uten barn så ønsker man å få sitte et sted hvor det er helt stille og rolig. Sånn er vi vel alle.
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetJeg digger heller ikke å sitte ved skrikerunger......... Ikke engang om jeg har med meg mine egne unger. Men jeg skriker ikke til andres små barn, og griner ungen er det fint lite man får gjort utenom å prøve å roe ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
One of These Days
|
![]() Sv: Sure gamlinger på flyetKlart saken kan ha to sider, men fly er absolutt ikke noe favorittsted i lengre perioder for barn, så de fleste blir utålmodige. De aller fleste mennesker skjønner dette og har forståelse for litt urolige barn, selv om det ikke er det morsomste å havne i nærheten av når man selv ikke har barn med seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|