Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pappa kjeder seg - han vasker!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-08, 11:49   #1
Left
Passiv

Standard

Pappa kjeder seg - han vasker!

Når jeg kom inn på kjøkkenet for litt siden, var det nummeret før besvimelse for mitt vedkommende. Sambo har plukket ned ALT av krydderhylla, kastet det som var gammelt, samt vasket alle krydderglass og hylle
Dritkjedelig med påskeferie tydeligvis, for det der skjer ikke daglig for å si det sånn
Han er flink på rengjøring i grove trekk, altså gulvvask, støvsuging, oppvask osv, men ikke riiiiktig så flink til å rydde vekk fra benken osv.

Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 12:13   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pappa kjeder seg - han vasker!

Flinke mannen!

Jeg Har gått løs på kjøkkenet selv i dag, og ryddet i skuffer og skap. Det er kanskje noe som går?

Sist redigert av Beckett : 23-03-08 kl 12:39.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 12:28   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal begynne, jeg skal bare..

Flinke plømmen mannen da. Selv om jeg ikke vil glemme tilsalgs tråden din med det første

Gammel 23-03-08, 12:34   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer aldri, jeg gjentar aldri, til å kjede meg så mye at jeg begynner å vaske. Heldigvis har jeg en mann som vasker... Det er eneste fordelen med bekkenløsning at jeg med god samvittighet kan la være sånne kjedelige huslige sysler.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 12:53   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg skal begynne, jeg skal bare..

Flinke plømmen mannen da. Selv om jeg ikke vil glemme tilsalgs tråden din med det første

Han skal ikke selges med det første. Nå har han ny jobb, og er hjemme mye mer enn han var tidligere. Reklamasjonen hjalp

Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 13:40   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så flink han er.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.