Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bokklubb eller lesering?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 16:06   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at der stemning for dette, jeg har ønsket å delta i en slik klubb lenge. Isteden tuter jeg ørene til mannen min full om det jeg leser, og han følger sånn litt halvveis med på det jeg sier

Tenkte vi kunne begynne litt enkelt, og kanskje med en bok som også har blitt utgitt i paperback, så det ikke blir for dyrt hvis man må ut å kjøpe. (ikke noe must, bare en tanke) Det er et poeng at endel blir med, for da blir jo diskusjonen livligere.

Kan vi ikke bare plukke ut et medlem som velger første boka, så tar vi det derfra? Eller så ser jeg at dette kan bli en lang diskusjon om hva vi skal lese

Tinetoff; ditt forum du velger først!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.