|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Uavhengig om du pr dags dato ønsker flere eller ikke.
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Å få et friskt barn.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg skjønner det, Estrella, men det er ikke hva jeg spør etter.
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Muligheten til å ta ansvaret for barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Følge opp de barna jeg alledere har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?For meg teller det at vi klarer å ta oss av alle sammen, det vil si både ha økonomi til det og tid og overskudd til å oppdra alle sammen så riktig som mulig. Økonomien tilpasser man jo uansett, så det blir vel det med tid og overskudd som vil telle mest. Vi ønsker oss minst to barn, kanskje tre, etter det så må vi i så fall bygge om huset og gjøre noe med jobbsituasjonene våre. (Jeg har høyere utdannelse, og vi har begge full jobb.
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Inntekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg tror jeg tenker mest på at jeg/vi skal ha overskudd til å ta seg av en til i tillegg til den/de man allerede har jeg.
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?
Der er jeg og.
![]() |
#10 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Hos meg er det kun overskudd som gjør at jeg ikke planlegger flere enn to. Ikke det at jeg sliter med lite overskudd, men jeg tror at to barn er nok i forhold til hvor sliten jeg liker å føle meg. I tillegg så liker jeg å ha en jobb som krever mye, som jeg ikke tror jeg ville fått til om jeg hadde flere barn. I grunn skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare det med to barn en gang. Og da blir det bare tull å ta inn en tredjemann. Sist redigert av Pepper Lemon : 21-03-08 kl 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg ønsker meg et barn til, og så lenge jobb og økonomi ikke setter absolutte grenser for det, så blir det nok et barn til. Etter det tror jeg plass, økonomi og svangerskapsplager setter stopp for flere barn.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg signerer dette.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg har høyere utdannelse, men er 100 % singel så det er egentlig ingen reell problemstilling for meg.
![]() |
#15 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Å ikke ha et enebarn, og kunne følge opp barna økonomisk og følge dem som mennesker framover. Skape et godt familieliv og en barndom de vil ha gode minner fra, og ruste dem for det livet de etter hvert skal leve alene og i samfunnet.
![]() |
#16 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Helsen til de eksisterende barna, og utsiktene til å få et barn til med samme plagene som de to første gjør at det er rimelig uaktuelt for oss å få et barn til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Min helse. Kroppen min er ikke så god til å være gravid, og det krever mer av meg enn det jeg er villig til å gi. Hvis ikke hadde jeg nok hatt både en og to til.
![]() |
#18 |
Stadig underveis
Signerer disse to jeg. Ønsket meg mange men ender opp med tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
Samme her.
Her er vi stikk motsatte guniss.
![]() |
#20 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Vi stopper nå etter det 3. barnet. Hovedgrunnen til det er egentlig at vi er veldig fornøyd med det antallet vi nå har. Det legger ekstra tyngde i beslutningen at vi føler at vi har mange nok barn å ta oss av nå, at vi nå har passe med plass til 3 barn både i hus og bil. Økonomien er god nok til å kunne ta seg av flere.
![]() |
|
|