|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Opplever du at det er mye mobbing på forum?At noen holdes utenfor / trakasseres eller forfølges? Hvis ja, tror dere det er bevisst eller problemer i forbindelse med skriftlig kommunikasjon?
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Opplever du at det er mye mobbing på forum?Jeg kjenner få andre fora enn FP for tiden, og jeg synes ikke at mobbing er noe problem her i alle fall. Det kan skyldes at mobbingen ikke rettes mot meg, men jeg håper jeg ville merket det om mobbing forekom uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opplever du at det er mye mobbing på forum?Jeg er verken veldig aktiv eller veldig "inside" på dette forumet, men har vært aktiv flere andre steder, og synes det virker som en rolig, saklig og humoristisk tone her generelt.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Opplever du at det er mye mobbing på forum?Næsj. Vi har vel våre triggerpunkter alle sammen som gjør at vi kvesser klørne, og det er vel muligens ofte de samme brukerne som trykker på disse triggerpunktene, men jeg vil ikke kalle det mobbing. Bare uenighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Opplever du at det er mye mobbing på forum?Nei jeg kan ikke si at jeg har opplevd direkte mobbing her eller andre steder. Er mest her og det syns jeg da er en mobbefri sone. :undre:
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opplever du at det er mye mobbing på forum?Mulig jeg er blind på alle øynene, men jeg har ennå ikke observert noe på noen forum, som jeg betegner som mobbing. Verbal krangling og krig ja, og en herskare høns som fyrer løs mot en annen høne, fordi de er helt uenige i hønas holdninger og utsagn. Men uenighet, og argumentasjon i mot, er for meg ikke mobbing, selv ikke når det fyres løs på "person". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Opplever du at det er mye mobbing på forum?Interessant tema for diskusjon.
![]() |
|
|