Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvem sin feil er det at det er så få fridager i mai i år?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-08, 19:32   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem sin feil er det at det er så få fridager i mai i år?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Knip igjen!

Hjelper nok lite, all den tid jeg har termin 26. april. Jeg skal uansett ikke avvikle ferie i mai. Men akkurat nå klarer jeg ikke helt å se at man forlenger permisjonen ved å legge ferie til fridager, kanskje jeg er litt fjern.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 19:39   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hjelper nok lite, all den tid jeg har termin 26. april. Jeg skal uansett ikke avvikle ferie i mai. Men akkurat nå klarer jeg ikke helt å se at man forlenger permisjonen ved å legge ferie til fridager, kanskje jeg er litt fjern.

Ah. Nei de første 6 ukene går det nok ikke nei. Men sånn ellers går det bra.
Eks: 1 mai er på en onsdag. Når man søker om permisjon ber man om permisjon fra -- til 30 april, ferie 1mai, og permisjon igjen fra 2 mai. Skjønner? På den måten får du dratt ut permisjonen noen dager.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 19:51   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Ah. Nei de første 6 ukene går det nok ikke nei. Men sånn ellers går det bra.
Eks: 1 mai er på en onsdag. Når man søker om permisjon ber man om permisjon fra -- til 30 april, ferie 1mai, og permisjon igjen fra 2 mai. Skjønner? På den måten får du dratt ut permisjonen noen dager.

Jo forsåvidt skjønner jeg vel det, men akkurat nå står hodet mitt litt stille

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 22:07   #4
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Men i år er det jo umulig.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
mannen i månen, syndebukker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.