|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Det går ut over tv-tiden min. Jeg synes FP bør være stengt tirsdag og fredag fra kl.2100-0100.
![]() |
![]() |
#22 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Ja, selv om jeg er alene.
![]() |
#23 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Tja, noe stjeler det nok tid fra. Bøker og TV i hovedsak, men også litt fra husarbeid, tenker jeg. (Nå skal det strengt tatt ikke mye til for at jeg skal bli avledet fra sistnevnte...) Vi var uten Internet et halvårs tid i fjor, og jeg merket at jeg hadde litt abstinenser den første tida, men tror det var veldig sunt å bryte opp nettvanene litt. Nå er jeg ikke pålogget konstant, og bruker i hovedsak tid på nett på kvelden når ungene er i seng. (Bortsett fra stunder som nå, da, når miniene leker stille og pent, klesvasken er brettet og lagt på plass, og jeg venter på besøk.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Nå for tiden vil jeg påstå at jeg har en ganske fornuftig nettbruk.
![]() |
#25 |
Epikur
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Den stjeler lesetid fra bøker. Ellers er alt ved det vante.
![]() |
#26 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?
Passer visst perfekt på meg også den der.
![]() |
#27 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Nei egentlig ikke. Det ville blitt mer tv-titting om jeg ikke hadde sitti her. og når gubben ser fotball syns jeg det er mer nyttig på nett!!
![]() |
#28 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Næsj.
![]() |
#29 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Jeg synes egentlig at alt som stjeler tid fra husarbeid er verdifullt.
![]() |
#30 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Forumbruken stjeler som oftest kun tv-tid, og det er helt ok.
![]() |
#31 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?surfingen stjeler sovetid, men sove kan man gjøre når man blir gammel |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Kan ikke akkurat si det. Det stjeler vel kanskje litt tid fra tven, boklesing, husarbeid, men ikke noe mer utover det. Eller jo, nå ligger lillebror å sover og storesøster ser på barnetv, samt bygger med lego, så da synes jeg det var herlig å sette meg foran her etter en veldig urolig natt |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Jeg har sluttet å se på TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Jeg skulle/burde/kunne kanskje brukt mer tid på husarbeid - men har jeg ikke vært mye på nett, så har nok noe annet (og da snakker jeg ikke om husarbeid) tatt tiden.
![]() |
#36 |
kamerat
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Vel, før jeg begynte med forumiseringen, la jeg utrolig mye kabal. Og så betydelig mer på tv. Det meste av tida som går med, er nok skrotetid av den typen, så jeg er ikke veldig bekymret.
![]() |
#37 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Njah. Jeg ser så godt som aldri på tv lenger, og har et mer avslappet forhold til klesvask. What's not to like? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
nobelprisen som glapp |
|
|