Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-08, 14:32   #21
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?

Det går ut over tv-tiden min. Jeg synes FP bør være stengt tirsdag og fredag fra kl.2100-0100.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 14:52   #22
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ja, selv om jeg er alene.
Det går utover lesing. Og som i dag, frisk luft.
Det er herlig vær ute, men jeg sitter her.'
Hvorfor aner jeg ikke.

Gammel 16-03-08, 14:56   #23
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Tja, noe stjeler det nok tid fra. Bøker og TV i hovedsak, men også litt fra husarbeid, tenker jeg. (Nå skal det strengt tatt ikke mye til for at jeg skal bli avledet fra sistnevnte...) Vi var uten Internet et halvårs tid i fjor, og jeg merket at jeg hadde litt abstinenser den første tida, men tror det var veldig sunt å bryte opp nettvanene litt. Nå er jeg ikke pålogget konstant, og bruker i hovedsak tid på nett på kvelden når ungene er i seng. (Bortsett fra stunder som nå, da, når miniene leker stille og pent, klesvasken er brettet og lagt på plass, og jeg venter på besøk.)

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 16:11   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå for tiden vil jeg påstå at jeg har en ganske fornuftig nettbruk.
Men for en stund siden ble det ltt for mye.

Nå stjeler i hovedsak forumlivet tid jeg ellers ville brukt på TV, så det syns jeg er helt greit.

Gammel 16-03-08, 17:36   #25
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den stjeler lesetid fra bøker. Ellers er alt ved det vante.

Gammel 16-03-08, 21:18   #26
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Når jeg tenker meg om, stjeler forumbruken husarbeidstid også. Man må da prioritere.

Passer visst perfekt på meg også den der.

Gammel 16-03-08, 21:22   #27
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Nei egentlig ikke. Det ville blitt mer tv-titting om jeg ikke hadde sitti her. og når gubben ser fotball syns jeg det er mer nyttig på nett!!

Gammel 16-03-08, 21:25   #28
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj.
Som den nerden jeg er, hadde jeg blitt sittende foran pc-en anyhows.
Nå har jeg jo fått laptop igjen, så da surfer jeg og ser på tv samtidig.

Gammel 16-03-08, 21:26   #29
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes egentlig at alt som stjeler tid fra husarbeid er verdifullt.

Gammel 16-03-08, 21:29   #30
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Forumbruken stjeler som oftest kun tv-tid, og det er helt ok.

Gammel 16-03-08, 22:16   #31
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

surfingen stjeler sovetid, men sove kan man gjøre når man blir gammel

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 22:49   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg synes egentlig at alt som stjeler tid fra husarbeid er verdifullt.

Gammel 17-03-08, 07:46   #33
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan ikke akkurat si det. Det stjeler vel kanskje litt tid fra tven, boklesing, husarbeid, men ikke noe mer utover det. Eller jo, nå ligger lillebror å sover og storesøster ser på barnetv, samt bygger med lego, så da synes jeg det var herlig å sette meg foran her etter en veldig urolig natt Men ellers så setter jeg meg ikke foran pcen før barna har lagt seg.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 08:07   #34
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sluttet å se på TV.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 08:35   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle/burde/kunne kanskje brukt mer tid på husarbeid - men har jeg ikke vært mye på nett, så har nok noe annet (og da snakker jeg ikke om husarbeid) tatt tiden.

Mannen er ikke stort bedre enn meg, men vi er ganske flinke til å ta oss sammen og ikke sitte på hver vår pc i allefall da

Gammel 17-03-08, 08:53   #36
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, før jeg begynte med forumiseringen, la jeg utrolig mye kabal. Og så betydelig mer på tv. Det meste av tida som går med, er nok skrotetid av den typen, så jeg er ikke veldig bekymret.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 09:12   #37
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg trenger tid i mitt eget hode, så jeg tror pc-tiden hadde blitt byttet ut med andre sysler av samme type. Bok, TV, blad ol. Eventuelt hadde jeg låst meg inn på do og blitt der en halvtime.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 16:48   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Njah. Jeg ser så godt som aldri på tv lenger, og har et mer avslappet forhold til klesvask. What's not to like?

...til tider blir det litt mye, jeg skal gå med på det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
nobelprisen som glapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.