|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Merkelig telefonselger fra "Stella" (hva er "Stella"?)Jeg ble akkurat oppringt av en merkelig telefonselger. Skjult nummer, og når jeg tok telefonen var det helt stille i 5-10 sek før der kom en sprakende, sløv stemme i den andre enden. Der var Anniken som spurte om "DM var hjemme", litt sånn vennineaktig. Jeg kjente ikke igjen stemmen så jeg begynte å spørre hvem hun var, hvor hun jobbet, hvorfor hun ringte, hvem hun jobbet for, om hun jobbet for selskapet som hun ringte på vegne av, om hun kunne fjerne nummert fra listen. Mye frem og tilbake, gjentaking av av spørsmålene. Sist redigert av HP : 14-03-08 kl 16:16. Årsak: Det manglet en setning |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig telefonselger fra "Stella" (hva er "Stella"?)Aner ikke, har ikke hørt om de før desverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Merkelig telefonselger fra "Stella" (hva er "Stella"?)
Stella i Sporvogn til Begjær lizzom
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Merkelig telefonselger fra "Stella" (hva er "Stella"?)Telefonterror.no har ikke noe Stella i listen sin.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Merkelig telefonselger fra "Stella" (hva er "Stella"?)Hørtes snodig ut..
![]() |
#11 |
Administrator
|
![]() Sv: Merkelig telefonselger fra "Stella" (hva er "Stella"?)
Hun representerte visst et selskap som het Stella, men det var en opplysning som hun kom med først andre eller tredje gangen jeg spurte om hvem hun representerte, så det er ikke utenkelig at hun ikke snakket sant, sånn resten av samtalen tatt i betraktning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Merkelig telefonselger fra "Stella" (hva er "Stella"?)Call sentere har ikke lov til å ringe med skjult nummer, det er det bare inkassoselskaper som har. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|