|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kostet badet ditt?
Ja, det er jo flott med en mann som er håndtverker. Men desverre for oss som ikke har det, så er en nødt til å betale for sånt, og da koster det mye penger.
![]() |
#2 |
I mål
|
Ja, og det hjelper litt begrenset å gjøre grunnarbeidet selv også føler vi, så lenge alt av rørlegger- og elektrikerarbeid må tas av andre. Vi har travle nok dager som det er, så vi betaler heller for hele greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kostet badet ditt?Badet vårt kom vel på ca 200 000. Da gjorde LøveMannen alt bortsett fra rørlegger arbeid og legging av membran. Badet er på ca 12kvm, det er fliser på vegger og gulv, samt hjørneboblebadekar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Greit nok å velge å sette det bort. Men jeg ble bare overrasket av hvor mye det koster for å bruke fagmenn i forhold til å gjøre jobben selv. Men det hjelper å gjøre mye grunnarbeid selv. Min mann er ikke fagmann, og for å få badet forskriftmessig godkjent måtte vi bruke rørlegger/elektriker/maler (til membran). Men vi borret og trakk ledninger og rør slik at fagmennene kunne koble det sammen bare og godkjenne det. Dermed slapp vi unna med å betale for 1 eller 2 timer istedenfor flere dager. Dog skal det sies at vi gikk for billige løsninger på det meste altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye kostet badet ditt?Vårt kom på ca.130.000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
Vi planlegger å gjøre det på samme måte. Jeg nekter å bruke mye penger på ting man kan gjøre selv.