Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 14:30   #261
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Smal blå jeans, sort topp fra Billabong og sort cardigan fra Roxy. Da jeg var ute tidligere hadde jeg sort halvlang jakke og "fornuftige" brune skoletter (det er glatt i Tromsø i dag).

Gammel 06-11-06, 14:52   #262
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har på meg dongribukse og en rød vera moda genser med "take it easy" trykk på- og det gjør jeg

Gammel 06-11-06, 14:58   #263
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Ullundertøy som lukter bål, svart bukse som lukter bål, rød t-skjorte som lukter bål. Den svarte fleecejakka som lukter bål har jeg nettopp tatt av i anledning middagskokkelering. Ullgenseren, lua, vottene og skjerfet som lukter bål ligger i sekken som lukter bål. Og regntøyet og støvlene ligger igjen i bilen og lukter bål. Sokkene lukter ingenting, for de har jeg nettopp skiftet.

Uteskole er stas.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 20:34   #264
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Ullundertøy som lukter bål, svart bukse som lukter bål, rød t-skjorte som lukter bål. Den svarte fleecejakka som lukter bål har jeg nettopp tatt av i anledning middagskokkelering. Ullgenseren, lua, vottene og skjerfet som lukter bål ligger i sekken som lukter bål. Og regntøyet og støvlene ligger igjen i bilen og lukter bål. Sokkene lukter ingenting, for de har jeg nettopp skiftet.

Uteskole er stas.

Koselig!

Gammel 06-11-06, 21:05   #265
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er inne i mitt brune, knelange cordskjørt igjen! Jippi!
Brun topp, sorte strømper, sort strikkejakke

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 07:55   #266
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Brunsvart tynn skinnjakke fra Angelique, brun nålestripet dressbukse, lysrosa pologenser, brunbeigt ullskjerf i halsen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 07:57   #267
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg på meg svart treningsbukse og svart trenings-trøye, og skal straks suse avsted på treningssenteret.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:00   #268
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nå har jeg på meg svart treningsbukse og svart trenings-trøye, og skal straks suse avsted på treningssenteret.

Hm, er det ikke der jeg burde vært noen ganger i uken tro…jeg må være det de kaller passivt medlem.
Imponerende

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:17   #269
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Etter en travel natt (vannkoppkløe på mini) så sitter jeg her med håret til alle kanter, i svart t-skjorte og en gammel treningsbukse. Mini har fremdeles pysjamas.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:23   #270
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Svart smal bukse (nümph) , svarte støvletter utenpå, lilla/rosa ullgenser fra Mango. Perleøredobber.. Håret rett ned.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:28   #271
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg på min nye stripete H&M-genser i ull og knæsje farger. Bærre lekker!
+ GreenHouse-jeans og militær-bootsene mine. :fornøyd:

Gammel 07-11-06, 08:57   #272
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Morgenkåpe ...

Er på tur i dusjen snart ... Hva jeg skal ha på etterpå vet jeg enda ikke

Gammel 07-11-06, 09:16   #273
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart gravidebukse. Bronsebrun skjorte med hvite striper. Matchende utringet genser utenpå. Superspisse støvletter med snellehæl.

Nå tror jeg magen viser nesten uansett hva jeg har på, men fortsatt er det ikke åpenbart for fremmede, tror jeg. Morsomt.

Gammel 07-11-06, 09:18   #274
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Joggebukse og t-skjorte.. Evt en stor tykk fleecegenser ekstra.. :hjemmeogsyk:

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:51   #275
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Grå ullstrømpebukse med striper, svart ganske pent, men gammelt skjørt. Rosa genser/trøye fra noanoa og ullgenser rødmelert med V-hals/utringing og knyting i livet.

For ikke å forglemme høye røde sjøstøvler og en lekker turkis rengkåpe fra fjorårets noanoa.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 08:23   #276
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

svarte støvletter, blå smal jeans, svart bluse med svart v-genser over!
NOanoa stripete skjerf og lue og min grønne lange ytterjakke

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 08:27   #277
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart bukse med smale ben, mørk lilla genser og hullstrikket svart vest over. Lilla perler fra Indiska rundt halsen og svarte patentaktige sko med kilehel.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 09:09   #278
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dongeribukse, petrolumsblå tynn genser, mørk blå tunika med mønster i petrol blå, rødt og hvitt oppå. Heklet sjal i petrol blått over skuldrene.

Gammel 08-11-06, 13:14   #279
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svart knelangt fløyelsskjørt, svarte tette strømpebukser, hvit skjorte og gråmelert ullvest. Bittesmå perler i ørene, pen og tekkelig.
Og så har jeg på meg gifteringen min i hvitt gull for første gang på lenge, den har vært litt trang etter at jeg fikk Even så jeg har ikke brukt den så mye. Nå har jeg endelig fått tatt den ut litt, og den skinner nypolert og fin.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 13:27   #280
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Knelangt dongeriskjørt fra NoaNoa, grå singlet og utringet genser i samme mønster (også fra NoaNoa). Grå strømpebukse fra H&M. Knehøye sorte Dr.Martens.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.