|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Smal blå jeans, sort topp fra Billabong og sort cardigan fra Roxy. Da jeg var ute tidligere hadde jeg sort halvlang jakke og "fornuftige" brune skoletter (det er glatt i Tromsø i dag).
![]() |
#263 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Ullundertøy som lukter bål, svart bukse som lukter bål, rød t-skjorte som lukter bål. Den svarte fleecejakka som lukter bål har jeg nettopp tatt av i anledning middagskokkelering. Ullgenseren, lua, vottene og skjerfet som lukter bål ligger i sekken som lukter bål. Og regntøyet og støvlene ligger igjen i bilen og lukter bål. Sokkene lukter ingenting, for de har jeg nettopp skiftet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!
![]() |
#266 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Brunsvart tynn skinnjakke fra Angelique, brun nålestripet dressbukse, lysrosa pologenser, brunbeigt ullskjerf i halsen.
![]() |
#268 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!
Hm, er det ikke der jeg burde vært noen ganger i uken tro
jeg må være det de kaller passivt medlem.
![]() |
#269 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Etter en travel natt (vannkoppkløe på mini) så sitter jeg her med håret til alle kanter, i svart t-skjorte og en gammel treningsbukse. Mini har fremdeles pysjamas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!I dag har jeg på min nye stripete H&M-genser i ull og knæsje farger. Bærre lekker!
![]() |
#273 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Svart gravidebukse. Bronsebrun skjorte med hvite striper. Matchende utringet genser utenpå. Superspisse støvletter med snellehæl.
![]() |
#274 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Joggebukse og t-skjorte.. Evt en stor tykk fleecegenser ekstra.. :hjemmeogsyk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Grå ullstrømpebukse med striper, svart ganske pent, men gammelt skjørt. Rosa genser/trøye fra noanoa og ullgenser rødmelert med V-hals/utringing og knyting i livet.
![]() |
#277 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Svart bukse med smale ben, mørk lilla genser og hullstrikket svart vest over. Lilla perler fra Indiska rundt halsen og svarte patentaktige sko med kilehel.
![]() |
#278 |
Javel
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Dongeribukse, petrolumsblå tynn genser, mørk blå tunika med mønster i petrol blå, rødt og hvitt oppå. Heklet sjal i petrol blått over skuldrene.
![]() |
#279 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Jeg har svart knelangt fløyelsskjørt, svarte tette strømpebukser, hvit skjorte og gråmelert ullvest. Bittesmå perler i ørene, pen og tekkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i DAG!Knelangt dongeriskjørt fra NoaNoa, grå singlet og utringet genser i samme mønster (også fra NoaNoa). Grå strømpebukse fra H&M. Knehøye sorte Dr.Martens. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|