Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når vi først er inne på dette med barnebursdager

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-08, 11:06   #22
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

Vi er nå oppe i 3 feiringer.

En med barn fra barnehagen. I år kommer det nok til å komme et par som har begynt på skolen også, men som Skatten har kontakt med. Og ja - jeg passer på at ingen i en gruppe blir ensom igjen.

En feiring blir med venner og naboer. Noen av vennene mine kommer tilreisende, og jeg ser dem ikke så ofte. Synes det da er leit at man ikke får snakket så mye som man ønsker - som vil være tilfelle dersom jeg skulle oppvartet 14 unger fra barnehagen.

Feiring nr. 3 blir familie. Den er ganske stor.

Føler det er litt i overkant - blir jo 12 bursdager dette her. Må se på noen alternative løsninger.

Sist redigert av LilleRosin : 15-03-08 kl 20:23.
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.