|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Jeg leser en god del, men mye av dette er barne- og ungdomsbøker. I fjor leste jeg 88 bøker, og hittil i år har jeg lest ferdig 9. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Minst 4 på en mnd. Stort sett mer, alt fra 6-12.
![]() |
#23 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Tja, en fem, seks bøker i måneden vil jeg tro. I gjennomsnitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
kamerat
|
Vise meg sånt når jeg har det så travelt på jobb?!
![]() |
#26 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Tja, 3-4, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Kommer an på.... Har en tendens ( tvangstanke |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Jeg leser nok 1-2 bøker i måneden. Akkurat nå har jeg ikke ambisjoner om flere heller.
![]() |
![]() |
#29 |
kamerat
|
Dette høres veldig kjent ut. Jeg har alltid lest voldsomt mye skjønnlitteratur (og ikke fra pensum) i eksamensperioder, og særlig under oppgaveinnspurter. Jeg poster mer fjas på forum i de samme periodene også, forresten. Alt adrenalinet gjør meg til et litterært monster, tydeligvis.
![]() |
#30 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?2-3 bøker i snitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|