|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Homofili er verre enn terrorisme og islam (Dagbladet)
Selvsagt finnes det troende, fordomsfulle personer, men som du akkurat har vist, så finnes det fordomsfulle personer i alle "leire". |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Absolut ateist
|
Tullball. Jeg uttaler meg om de kristne som tenker slik som i HI. Både du og jeg skjønner da at det finnes mange som ikke tenker slik. Men at religion og slike fordommer ofte går hånd i hånd, slik er det og det nytter ikke å prøve å ovese det bare fordi andre igjen ikke bruker religionen sin til å fordømme.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Homofili er verre enn terrorisme og islam (Dagbladet)Jeg har inntrykk av at religiøse mennesker generelt beveger seg i mer konservativ retning som en slags kompensasjon for at samfunnet beveger seg i mer liberal retning, og forskjellen i verdisynet hos religiøse og ikke religiøse blir mer åpenbart. |
|
|
|
#24 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om du insinuerer at jeg er fordomsfull mot kristne, tar du veldig, veldig feil.
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sist redigert av Nebbia : 11-03-08 kl 13:32. |
|
|
|
#26 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Homofili er verre enn terrorisme og islam (Dagbladet)Slike mennesker er det synd på. De har så innsnevret tankesett og kan ikke ha det godt med seg selv.
|
|
|
#27 |
|
Bedreviter
|
Det kan godt hende, men jeg synes uttalelsene dine i tråden har vært ganske fordomsfulle likevel. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Javel, men da ser du ikke alt jeg sier.
|
|
|
|
#29 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Disse galningene i USA er vel hva man kaller for evangelisk kristne. Jeg vet ikke helt hva det innebærer, men jeg tror de er ganske Bibeltro. Som Kasia nevnte, det har vært laget dokumentarprogrammer om disse, og hvilken stor politisk betydning de har i USA. Bush selv er også evangeliker. Jeg tror ikke man møter på mange slike kristne i Norge. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Homofili er verre enn terrorisme og islam (Dagbladet)Uttalelser som det der må jeg bare le av... Det er så hårreisende teit, og jeg sliter alvorlig med å i det hele tatt ta det seriøst. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fola Blakken
|
Teofelia sier det som trengs.
|
|
|
|
#32 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Homofili er verre enn terrorisme og islam (Dagbladet)
|
![]() |
| Emneord |
| homofili |
|
|