Sv: Er du en merkefreak?
Jeg er ikke merkefreak i det hele tatt, men har litt av hvert i skapet fra forskjellige merker.
Mest Name it og exit, men mye cubus og H&M.
Minsten på 4 har H&M, Kapphal klær som han har etter 8 åringen. 7 åringen har også brukt dette og disse klærne er vasket ofte. Det minsten har vokst ifra det han har arvet fra brødrene har gått videre i arv i familien.
Så vil si at kvaliteten på disse er bra.
Fikk endel Mexx klær i barselgave til mellomste, men det holdt ikke lenge.
Holdt ikke formen og fargen. Men det er ikke dermed sagt at det gjelder alle klærne av Mexx heller. Har plagg derfra som er gode også.
Reima har jeg dårlig erfaring med,samt GoreTex mens flere billigdresser og sko har jeg god erfaring med.
Nå er det T2H jeg bruker til 2 av barna da de var på salg (en brukt) mens mellomste bruker en til 99 kroner som fungerer helt fint.
Jeg selv bruker billigkjedene og jeg har klær som er flere år gamle og er like fine.
Jeg bryr meg heller ikke om "alle" andre barn har det samme som mine barn, så lenge det er pent og noenlunde i " tiden" på motefronten for skolegutta.
Verken jeg eller gubben bryr oss om slikt, så lenge det ser pent ut, matcher og er rent og hullfritt.
Vi bruker svært lite penger på klær. Men alle er gode, varme og velstelt.