Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Handleposer i stoff

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 20:26   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Her og her er i hvert fall noen forslag.
Og en norsk variant, fra Grønn Hverdag.

Det sistnevnte tar neppe mer enn 10-15 minutter å lage. Og ja, jeg tar oppdrag.

Gammel 09-03-08, 20:53   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne synes jeg er suveren. Envirosax miljøpose: http://dotedot.com/index.php?main_pa...27d9a2a9cb1387

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:12   #3
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg skal finne frem symaskinen og prøve ut å sy et jeg. Ikke er jeg noe symenneske, men kan jo prøve meg.

Men et spørsmål: hva da med bossposer? Vi bruker jo plastposene til boss. Hva skal vi bruke da?

Vi sorterer ikke ut mat her.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:20   #4
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg bestilt meg 4 stk. Trenger vi søppelposer får vi heller kjøpe med ved behov. Selv bruker jeg stort sett sekk da armene mine ikke tåler å bære tungt. Kommer allikevel til å ha en slik handlepose liggende i sekken for sikkerhetsskyld. Flotte farger på dem.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 21:13   #5
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Da har jeg bestilt meg 4 stk. Trenger vi søppelposer får vi heller kjøpe med ved behov. Selv bruker jeg stort sett sekk da armene mine ikke tåler å bære tungt. Kommer allikevel til å ha en slik handlepose liggende i sekken for sikkerhetsskyld. Flotte farger på dem.

Disse kom utrolig fort. Bestilte kvelden 9. mars og i dag 15. lå de i postkassa.

Gammel 15-03-08, 22:07   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Disse kom utrolig fort. Bestilte kvelden 9. mars og i dag 15. lå de i postkassa.

Hvilke var det? Jeg har bestilt baggu, fått beskjed om at de er sendt, men ikke hørt mer. Dollaren har sunket etter at jeg bestilte. Jeg nekter å tro at de ligger i tollen!?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:33   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvilke var det? Jeg har bestilt baggu, fått beskjed om at de er sendt, men ikke hørt mer. Dollaren har sunket etter at jeg bestilte. Jeg nekter å tro at de ligger i tollen!?

Jeg har heller ikke fått mine 6. Ingenting å hente av å spore pakken heller.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 00:06   #8
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Bestilte fra Baggu jeg også.

Gammel 15-03-08, 21:00   #9
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet

Denne synes jeg er suveren. Envirosax miljøpose: http://dotedot.com/index.php?main_pa...27d9a2a9cb1387

Jeg har kjøpt 2 av disse, og er helt hekta! Har dem med over alt, og reklamerer for dem over alt. Må kjøpe meg et par til snart. Helt genialt at de har fri frakt på dem, og at de leverer kjemperaskt!

Gammel 30-03-08, 01:28   #10
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Da har jeg også bestilt fra meg baggu. Noen som har bestilt fra Norge? De kosta jo "bare" 700 på den norsk siden.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 13:51   #11
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Da har jeg også bestilt fra meg baggu. Noen som har bestilt fra Norge? De kosta jo "bare" 700 på den norsk siden.

Det er rimelig stor prisforskjell; betalte 195,- nå som dollaren er så lav.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:56   #12
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse solgule Envirosax miljøposene shopper jeg med, og det er ganske moro å trylle frem de, og fylle opp og fylle opp, og bare slenge over skuldra og gå!

Bestilte fra dotedot.no og fikk dem i posten 36 timer etterpå. Sendes portofritt, 150 kr for 2 stk.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 08:58   #13
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Slike handlenett er super enkelt å sy selv.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 08:59   #14
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Slike handlenett er super enkelt å sy selv.

De selger forresten de baggene i norge også.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 09:13   #15
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ikke så lett å sy helt like selv, i samme lette gode stoff.

Og i Norge koster en 6pak, 700kr som du ser lenger oppe i tråden mens de koster 200 fra usa.

Gammel 21-04-08, 17:33   #16
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg kastet inn sy-selv-håndkleet (hadde funnet frem stoff og greier, men orket liksom aldri å sette i gang) og bestilt fra baggu. Gleder meg til de kommer.

Gammel 24-04-08, 17:09   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Foreldrene mine er på besøk nå og da de så våre baggu ville de også ha. Jeg kjenner jeg er litt stolte over dem - foreldrene mine altså .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 08:39   #18
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Her og her er i hvert fall noen forslag.
Og en norsk variant, fra Grønn Hverdag.

Det sistnevnte tar neppe mer enn 10-15 minutter å lage. Og ja, jeg tar oppdrag.

Siden jeg ikke kan fordra å sy, og siden du ønsket deg ullsokker....Hva med et bytte. Et par ullsokker mot noen bæreposer?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 13:43   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Jeg har forsatt ikke fått baggusene min

Gammel 30-03-08, 16:28   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Siden jeg ikke kan fordra å sy, og siden du ønsket deg ullsokker....Hva med et bytte. Et par ullsokker mot noen bæreposer?

Vi skal nok bli enige!

Svar

Emneord
handlenett

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.