Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Dustepoll!

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Se resultatene: Plager det deg at dustepoll-alternativet i pollene ødelegger prosentutregningen?
Ja! 16 20,00%
Ja, og det er skikkelig dumt! 9 11,25%
Har tenkt på det, men det plager meg ikke. 11 13,75%
Nei 19 23,75%
Noen ganger er det ålreit, noen ganger er det helt ålreit :synger: 27 33,75%
Dustepoll! 26 32,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 09:28   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dustepoll!

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Men, det er lenge siden. Jeg har endret mening. (Men noen ganger er det ålreit. :synger: )

Egentlig, så har jeg vel heller nyansert meningen min.

Gammel 09-03-08, 14:47   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Antall svar per alternativ delt på antall svar totalt (sett bort fra dustepollalternativet) ganger med 100? De som stemte dustepoll hadde vel antagelig avstått fra å stemme ellers?

Noe sånt, ja. Eller man kan se på at det er f.eks. dobbelt så mange stemmer på "pizza" som på "sushi" - det spiller sjelden så veldig stor rolle for meg nøyaktig hvor mange prosent som har stemt hva, men forholdet mellom et par av alternativene kan jo være interessant.

Gammel 09-03-08, 17:23   #23
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Dustepoll was the new "Vil bare se resultatet".
Vi trenger noe nytt ...

Jeg foreslår "HÆ?"

Noen ganger er det helt ålreit

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:05   #24
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dustepoll er bare so last week.

Gammel 09-03-08, 19:09   #25
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg bruker FP-pollene litt mer omtrentlig ("visual inspection"), og (som oftest) ikke som vitenskaplig grunnlag.

Enig med Kif, så nei, det plager meg ikke.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:13   #26
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

JA, det har plaget meg og tar seriøsiteten vekk fra pollen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.