Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør dere som familie på lørdagene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 21:52   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?

Jeg tror og det begynnner å skje ting nå.
Om Lee skal overnatte kan vi jo starte relativt tidlig, handle sammen og ta en "heldags" om vi får det til. Vikrelig bare fokusere på mat og babyer hele dagen.
Og kake, ikke minst kake! Jeg savner å kunne spise noe med sukker i, du aner ikke, jeg drømmer om kaker og jeg er ikke noe kakemenneske!
Det er rart hva et svangerskap gjør med en!
Kjenner at jeg gleder meg til å treffe Lee igjen og! Hun er jo så søt! Og ikke minst gleder jeg meg til å treffe alle småttisene.

Gammel 08-03-08, 22:06   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Og ikke minst gleder jeg meg til å treffe alle småttisene.

Her leser jeg bare småtissene, og tenker du er mer pervers enn uskyldig

Vi var tv-zombier i morgentimene, haier i svømmebasseng til vi så ut som svisker, deretter lunsjet vi på kjøpesenter og kravlet litt rundt i lekeinstallasjoner før vi handlet ost, kjeks, honning, frukt og suste hjem til barnetv. Noen ganger er det deilig å være alene med en treåring og bare kose seg gjennom hele dagen selv om huset er kaotisk og maten i det ødelagte kjøleskapet råtnet.
(Jeg har ryddet litt nå, altså.)

I morgen skal vi ta på oss regntøy og ut, okke som, antakelig til stranda. Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke lar Lærlingen kjede seg hjemme eller pusle med påskepynt, men jeg vil bare ut og finne på noe når det endelig er fri. Jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver, Kristin.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 22:12   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Balansekunstneren: Jeg tror du trenger nye briller.

Gammel 08-03-08, 22:17   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Balansekunstneren: Jeg tror du trenger nye briller.

Ja, jeg hadde visst to lesefeil på et lite innlegg. Skammer meg veldig.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.