|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersNå har ikke jeg svigerforeldre da, men E har jo 2 par besteforeldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersDet er alltid besteforeldrene som står opp med Poden når vi er på besøk hos dem, og når de er på besøk hos oss også. Det hender en av oss (vanligvis jeg) står opp også, men det er helt unntaksvis. Eller nå når han er såpass stor, hender det ofte at han står opp alene først, men da kommer det stort sett alltid en bestemor etter kort tid og ordner frokost til ham.
![]() |
#23 |
både her og der
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersFaren min står alltid opp rundt kl.06.00, så når vi er på besøk (eller de er på besøk hos oss), ordner han gjerne frokost til dem hvis vi ikke er stått opp ennå. Moren min sover som regel dårlig om natta, og ligger gjerne litt lengre i senga. Jeg ville overhodet ikke ha forventet at de skulle stå opp mye tidligere enn de pleier for å ta seg av barna.
![]() |
#24 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersSvigers bor i utlandet, vi har bare vært der en gang (men i 3 uker). Da sto sambo opp med Snuppa.
![]() |
#25 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigers
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersMamma.
![]() |
![]() |
#27 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersBesteforeldrene står gjerne opp med barnebarna de gangene vi overnatter samme sted. Spesielt drar vi ofte på overnattinger sammen med svigers, ferier og hyttetur, og da står de mer enn gjerne opp tidlig hele ferien. Jeg er virkelig privilegert.
![]() |
#28 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersDet har som regel vært jeg som har stått opp. Men innimellom har mamma tatt han på morgenen. JEg tror imidlertid dette kommer til å endre seg nå som han blir større, pappa er som regel tidlig oppe, men sliter endel med ettervirkning av alvorlig sykdom så derfor har jeg ikke hatt samvittighet til å la han være oppe alene med lille. Men nå ser jeg at det går helt fint så da blir det sikkert til at jeg av og til sover lengre(dersom vi får en baby som sover på morgenen) Vi er forøvrig ikke så veldig ofte hjemme, men lille er veldig glad i besteforeldrene sine og tilbringer gjerne tid med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
<*(((<
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersEn av oss står vanligvis opp. Er en av dem oppe, blir vi ofte spurt om vi vil legge oss igjen. Jeg forventer ikke at de står opp tidligere enn vanlig fordi vi er på besøk, med mindre vi har spurt om det. Vi er vel på besøk ca. 3 ganger i året på hver side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi bor langt unna våre foreldre, så de ser barnebarna max fire ganger i året. Mine foreldre står alltid opp med ungene og lar oss sove ut, uansett om de er på besøk hos oss eller vi hos de. Svigerforeldrene mine må vi spørre først, men det er ikke alltid de orker (de står alltid opp tidlig, men vil ikke ha ungene uten oss.)
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår ungene og jeg overnatter hos mamma er hun flink til å stå opp med dem, så jeg får sove litt lenger. |
![]() |
![]() |
#32 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersNår vi er hos svigermor er det hun som står opp med barna.
![]() |
#33 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi overnatter aldri hos svigermor, men om vi hadde gjort det så hadde nok vi stått opp med ungene.
![]() |
#34 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi står opp hver gang, og bestemor kan gjerne bo her en uke eller to i slengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersMine foreldre liker å sove lenge, og de er ganske gamle. Så der er det lite å hente før kl 0900. Hvis jeg spør så stiller de selvsagt opp. Guttungen er litt mammadalt, så det er ikke bare bare for dem å ta ham om morgenen. Svigers jobber, og liker også å sove lenge om morgenen.
![]() |
#36 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi sover nesten aldri over hos mine foreldre. Den ene gangen vi har gjort det (november-06) stod mamma opp med ungene. Vi hadde vært på julebord kvelden før. Mine foreldre er ved god helse og ser ungene 5-10 ganger i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigers
Samme her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersVi overnatter ingen av stedene da de bor så nærme oss.(det ene stedet er 2 min å kjøre og det andre er 10 min) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Står på egne ben
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre / svigersNår svigers er hos oss på overnatting eller vi er hos dem, så er det bestandig enten meg eller mannens om står opp med ungene. Bestefar er gjerne tidlig oppe, men han synes det blir litt mye med tre alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når dere er på overnatting hos foreldre/svigersPoden ser Bestemor (mormor) ca annenhver uke. De få gangene vi ligger over der er det gjerne Bestemor som står opp. Men det kan jo ha noe med å gjøre at de gangene vi ligger over er det ofte fordi jeg har vært på selskapeligheter.
![]() |
|
|