Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vil inn på medlemssalongen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 17:01   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke "rykter", som i "å spre rykter om noen", men "rykte", som i "å ha et godt (eller dårlig) rykte", altså mer i retning "omdømme". "Ryktet" ditt avgjøres av hvor mange poeng du har, og som jeg sa tidligere og som Teofelia sier, så får man poeng ved å få grønne prikker, det vil si positive tilbakemeldinger, på innleggene sine.

Hva som skal til for å få grønne prikker, varierer. Folk bestemmer selv hva de vil gi grønne prikker på, men ofte er det for innlegg man synes er gode eller morsomme, eller kanskje som takk fordi noen svarer på det man lurer på, eller fordi man vil skryte av et fint bilde, eller annet. Noe man synes er fint, i alle fall. Røde prikker (som altså gir minuspoeng) er langt sjeldnere, og kommer vanligvis fordi man har vært ufin eller ekkel mot noen.

Hm, nå ble jeg litt klokere, tror jeg. Hvordan gir man en grønn prikk?? ( Eller en rød for den del)
Det var vel ikke noe sjakktrekk av meg å sette spørsmålstegn ved systemet her da, men det var før jeg visste om prikkesystemet, altså. Så hvis jeg har forstått det riktig så bør man velge sine ord med omhu:Hvis man ønsker noen velkommen på forumet f.eks, kan det bli oppfattet som prikkesmisk og vips så har man en RØD prikk. Merker at jeg blir litt stresset her, jeg....
Hi hi...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
emneordsklassiker, innleggsgenerator, klassiker, makroer, ortografiinjurier, prikker, robopadd, sure edderkopper, tråddigregering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.