Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bokklubben: Kan en bli vervet i en klubb, selv om en allerede er medlem i et annet?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 12:00   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Bokklubben: Kan en bli vervet i en klubb, selv om en allerede er medlem i et annet?

Vi er medlem i to klubber (Barnas lydbøker og Barnas bokklubb), men vi kunne tenkt oss noen billige friluftslivbøker (Villmarksliv).... og pakkposer til en rimelig penge. Jeg får dette selvsagt uten å bli vervet, men kanskje noen ønsket seg fine premier?....
Er det noen som vil prøve å verve meg, så får dere vervepremie? (hvis det da går an når jeg allerede er i en annen klubb)
Og selvsagt kunne jeg alltids tenkt meg å verve noen tilbake og få vervepremie selv

Hipp hurra for nettmedlemsskap... (bare 2 ganger på 2 år tror jeg at jeg har glemt å avbestille noe jeg ikke ville ha. Er kanskje 3-4 ganger i året jeg bestiller en hovedbok)

Gammel 29-02-08, 12:07   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bokklubben: Kan en bli vervet i en klubb, selv om en allerede er medlem i et anne

Det tror jeg går, det gikk iallfall før.

Jeg verver gjerne, om du sender meg e-postadressen din.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 12:38   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bokklubben: Kan en bli vervet i en klubb, selv om en allerede er medlem i et anne

Hmmmm, jeg lurer på om det kanskje er et par av de bokklubbene jeg ikke enda er medlem

Bytter gjerne verving. En bok å avbestille/bestille fra eller til i måneden betyr ikke stort.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 15:17   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

det mangler en av bøkene jeg hadde sett på reklamen hjemme som jeg gjerne ville ha, og "pakkposene" var ikke ekstratilbud. Så dessverre ble det ingen vervepremie på deg Luftslottet.
(mulig jeg kunne ha sendt bokklubben en e-post for å spørre om jeg kunne få de ekstra tilbudene, men det kom jeg på etterpå)

Gammel 01-03-08, 16:38   #5
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jaja, sånn er det. Jeg fant ikke noe som passet meg blant vervepremiene heller, så det gjør absolutt ingenting.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bokklubb, vervepremie

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.