Sv: Haster! Hva er gelatin laget av?
Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.
Jeg pleier å la det gå sport i å servere noe som alle kan spise. det er faktisk morsomt å lete frem og tilpasse oppskrifter til folk som ikke tåler alt. *rar*
Ja, da hadde du fått litt av en utfordring med meg! Men det er jo unektelig snilt gjort, da!
Hva jeg spiser? (Mehmet, hva mente du med "til vanlig", når jeg ikke går på diett? Da spiser jeg alt mulig.)
Nå spiser jeg dette: Frukt og bær i alle varianter (minus banan og kirsebær), grønnsaker i alle varianter, frokostblandinger jeg lager selv av f.eks. hirse, amarath, solsikkekjerner, diverse typer frø, bokhvete etc. Grøt av polenta eller bokhvete eller hirse, scones laget av bakepulver eller natron og med rismelk og amaranthmel, maismel, Dr holmens, semper eller quinoagryn/ -mel, linser, rent kjøtt, ren fisk, salater, ja og så Isets matmuffins, bare med rismelk, blå margarin (urk) og disse meltypene jeg nevnte. Drikker vann, urtete, rismelk, soyamelk og juice.
Det var vel stort sett det. Spiser jo utrolig sunt da, men det er unektelig litt kjipt.
Sist redigert av Hyacinth : 29-02-08 kl 21:03.
|