|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bli ferdig med barnMine skal aldri få flytte ut. Det er en skymmel verden der ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Å bli ferdig med barn
Haha, det sier mannen også. Han vil ha hjemmeboende barn til de er ca 35. det er jo heldigvis ikke det minste patetisk.
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
Jeg flyttet også da jeg var 16 og håper ungene mine velger å gå på høyskolen her slik at jeg kan gi de den økonomiske fordelen av å bo hjemme under studiene. Etter endt skolegang kan de godt flytte ut. Jeg har nok ingen mulighet til å hjelpe de økonomisk på andre måter og da syns jeg det er en veldig fin måte å hjelpe til på.
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Å bli ferdig med barnDet finnes da studielån og ekstrajobber? Jeg synes det ligger mye dannelse i det å klare seg selv 100 %, og det er jo ikke *alltid* nærmeste høyskole har det studietilbudet eller den kvaliteten man er ute etter? jeg har ikke lagt inn i beregningene å hjelpe ungene økonomisk etter at de er blitt voksne, men jeg vil vel sikkert være i stand til det, med grei lønning og god jobb. Men det kan man jo aldri ta helt for gitt.
![]() |
#5 |
Muligens verdt å vente på
|
Men for de som er så heldige at det går an å planlegge, er det vel OK å få noen meninger og erfaringer? Men det var kanskje ikke det du mente?
![]() |
Emneord |
babyproduksjon, egentid |
|
|