Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det galskap å sette fire barn til verden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-08, 18:12   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Eksempelvis det med fritidsaktiviteter. Nei, en 5-åring trenger ikke 3 aktiviteter i uka, men en 12-åring som trener fotball og svømmer vil fort ha treninger 3-5 dager i uka. Jeg har mange venner med eldre barn, og i perioder tenker jeg (med bare to barn) at jeg skal holde ungene mine langt unna både håndball og fotball. For det er nesten ikke en helg hvor de ikke skal spille kamp ett eller annet sted - med tilhørende krav om foreldredeltakelse, kjøring, eller pølsesalg. Og skulle det være en frihelg, ja så blir det ekstratrening. Det er i fra 10-12 års alderen allerede ganske store krav til barna som skal delta i ulike typer konkurranseidrett
.

Når barna har blitt så gamle som 12 år bør de da kunne sykle/gå/ta buss til og fra treninga, evt også til kamper (der man møter opp for avreise)? Jeg klarte meg iallfall langt på vei på egen hånd hva trening og kamper angikk, og jeg hadde et stykke å sykle til fotballtreninga og kampene!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.