Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frustrerte fruer og rasende folk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-08, 09:37   #21
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frustrerte fruer og rasende folk

Jeg blir sjelden sint, og tror faktisk jeg blir mer lei meg enn eller .

Gammel 27-02-08, 09:40   #22
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Det kommer ann på hvem jeg er sinna på. Men som regel faller jeg nok under kategorien.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 10:11   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis strikken min først er dratt langt nok, så er det ingen tvil om at jeg er Det kommer ofte overraskende på folk, for da kommer det som regel veldig brått og hardt etter at tålmodigheten min og snillefjeset mitt har sprukket. Jeg tror jeg kan skremme folk litt. Jeg kan også være spydig og skjult ekkel, men det krever sin motpart og situasjon.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 10:42   #24
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg foretrekker å bli , og takler også den type reaksjoner best selv, men noen ganger og i en del settinger er den eneste måten man kan reagere på.

(men jeg synes ikke det har noe med ydmykhet og evnen til å legge seg flat å gjøre, som en nevnte. Jeg kan bli skikkelig, eitrandes forbanna, men jeg har ikke noe problem med å innse at jeg har tatt feil eller legge meg flat hvis det trengs likevel).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 10:46   #25
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg kan oppføre meg saklig selv om jeg er rasende, men jeg sliter virkelig med å holde maska. Det er også begrenset hvor lenge maska kan holdes før jeg spruter ild.

Der har du meg også.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 11:25   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ignorerer. :enkel:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 11:30   #27
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir , men i tillegg blir jeg også og .

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 11:31   #28
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir rasende. I 15 sekunder. Så er det over.

Gammel 27-02-08, 11:35   #29
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg blir , men i tillegg blir jeg også og .

Å herregud, det er meg i et nøtteskall.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 12:50   #30
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer helt an på situasjonen, men jeg tror at jeg oftest er en mellomting. Det er sjelden noen tvil at jeg er sint når jeg er sint og heller ikke hvorfor, men jeg går sjelden helt av skaftet.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 14:34   #31
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mest

Nå er jeg sjelden sint, men er jeg det, så er jeg tydelig, ja. Noen ganger overtydelig.

Gammel 27-02-08, 14:52   #32
Store-ulv
Superduperaktiv

Medlem siden: Jan 2008
Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

I privat sammenheng er jeg mest . Kan bli rasende, og da klarer jeg rett og slett ikke å la være å rase fra meg. Det verste jeg vet er å gå og irritere meg, da tar jeg heller en utblåsning og blir ferdig med saken.

I jobbsammenheng er jeg nok mer den typen.

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.