|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() En liten historie om kundeserviceBilen vår, en 02-modell Avensis, har slitt med bremsene siden vi kjøpte den for et par år siden. Da Maritmannen plutselig en dag ikke kom seg på jobb fordi bakhjulene var låst ble det bestemt at ny bil skulle kjøpes. Vi hadde litt lyst å kikke på en Toyota Corolla Verso, men siden ingen bilforhandlere i nærheten hadde denne bilmodellen inne som bruktbil, så ble det til at vi la veien innom Toyota i Fredrikstad da vi tilbrakte vinterferien der hos svigers.
Det første som slo meg var at de nå måtte ha glemt hvor vi egentlig bor hen... Levere bilen på døra? To timers kjøring unna, ute i ingenmannsland... Det var i alle fall med spenning jeg ringte til Toyota i dag for å høre med de. Joda, de mente det som stod. Et pansjonistpar tar det som en tur, og skal være hos oss med bilen i morgen kl 15.00 - fordi det var da det passet best for oss. Jeg fikk selv velge leveringstid. De leverer vår nye bil, og tar med seg vår gamle. Alt jeg trenger å gjøre er å sende de en veibeskrivelse.
Sist redigert av Marit K : 25-02-08 kl 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten historie om kundeserviceGratulerer med ny bil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten historie om kundeserviceDet var ikke verst! Sånt blir en glad av
![]() |
#10 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten historie om kundeserviceKjempe bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten historie om kundeserviceTenkte jeg måtte komme med en liten oppdatering nå da.
![]() |
![]() |
#13 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En liten historie om kundeserviceGratulerer med ny bil.
![]() |
#14 |
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: En liten historie om kundeserviceGrattis med bilen!!
![]() |
|
|