Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Colin Firth

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 19:32   #81
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Colin Firth

Nå følte jeg at jeg ramlet oppi en svært privat samtale.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 19:35   #82
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 19:57   #83
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Kanskje de burde bruke PM til å avtale date?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:48   #84
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Kanskje de burde bruke PM til å avtale date?

Men da hadde ikke vi funnet ut at det er fest på gang. Tenk om vi hadde misset den, da!
Skal fint holde ut en kveld med Holy diver, jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 22:00   #85
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Men da hadde ikke vi funnet ut at det er fest på gang. Tenk om vi hadde misset den, da!
Skal fint holde ut en kveld med Holy diver, jeg.

Men hva med oss som sitter laaaangt langt unna da? Vil også på fest.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 22:08   #86
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal jeg raska på før Cilen kommer tilbake...

HEY! DET ER FEST I STAMPEN TIL CILEN FØRSTKOMMENDE LØRDAG!

TA MED DEG NOE GODT OG DRIKKE, GODT HUMØR OG NULL BADETØY!!

HJERTELIG VELKOMMEN ALLE SAMMEN!! (spesielt Ryli!!)

Gammel 02-11-06, 22:58   #87
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nå skal jeg raska på før Cilen kommer tilbake...

HEY! DET ER FEST I STAMPEN TIL CILEN FØRSTKOMMENDE LØRDAG!

TA MED DEG NOE GODT OG DRIKKE, GODT HUMØR OG NULL BADETØY!!

HJERTELIG VELKOMMEN ALLE SAMMEN!! (spesielt Ryli!!)

Hi hi.. ja han må man etter min erfaring vente leenge på...

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 23:10   #88
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Hi hi.. ja han må man etter min erfaring vente leenge på...

Det er jo ikke så rart, det da. Du ville jo ikke si hvor i landet du bodde engang. Men nå vet jeg det.

Gammel 02-11-06, 23:16   #89
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cilen og Nabojenta: Nå må dere skjerpe dere med den flørtinga! Dere er jo gift begge to! :streng:

Ellers så må jeg bare tilføye (for å svare på det opprinnelige innlegget) at jeg ikke helt klarer å bli helt mo i knærne av Colin Firth. Skjønner jo at man blir det, men han likner så altfor mye på eksen min, at da blir det liksom helt feil. For den eksen er jeg så veldig ferdig med.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 23:19   #90
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Cilen og Nabojenta: Nå må dere skjerpe dere med den flørtinga! Dere er jo gift begge to! :streng:

Misunnelig?

Gammel 02-11-06, 23:20   #91
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overser flørtinga bare for å vende tommelen ned for Firth'en.

Jada, jeg vet at det er å banne i kjerka.

Gammel 02-11-06, 23:49   #92
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers så må jeg bare tilføye (for å svare på det opprinnelige innlegget) at jeg ikke helt klarer å bli helt mo i knærne av Colin Firth. Skjønner jo at man blir det, men han likner så altfor mye på eksen min, at da blir det liksom helt feil. For den eksen er jeg så veldig ferdig med.

Tenker du på T? Er du gal? Ligner ikke det grann! Da trenger DU seriøst briller!!

Flørter? Nei, det har jeg ikke sett..(det er jo bare Ryli, jo! )

Kommer du også neste helg?

Gammel 02-11-06, 23:59   #93
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Tenker du på T? Er du gal? Ligner ikke det grann! Da trenger DU seriøst briller!!

Flørter? Nei, det har jeg ikke sett..(det er jo bare Ryli, jo! )

Kommer du også neste helg?

Ja, det er T som likner. Ikke billedlig, men det er noe med typen som er veldig likt, og nettopp derfor så klarer jeg ikke helt å bli mo i knærne av Colin.

Så langt som til neste helg har jeg ikke tenkt gitt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 00:03   #94
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Ja, det er T som likner. Ikke billedlig, men det er noe med typen som er veldig likt, og nettopp derfor så klarer jeg ikke helt å bli mo i knærne av Colin.

Så langt som til neste helg har jeg ikke tenkt gitt.

T var bare ekkel... det er ikke colin!

Jeg skal en tur til Skien uten barna neste helg, og har sagt i fra om at jeg vil ha en skikkelig fest når jeg kommer! Så da har dine søstre bare med å rigge opp stamp og andre festiviteter for meg!! Ikke så ofte Nabojenta reiser avgårde uten barna...

Gammel 04-11-06, 11:47   #95
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

For no tull! Jeg flørter vel ikke.. Er bare hyggelig! Men er litt enig med deg LaBanga. T likner litt på han ja!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 12:27   #96
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

For no tull! Jeg flørter vel ikke.. Er bare hyggelig! Men er litt enig med deg LaBanga. T likner litt på han ja!

Er det sånn du skal være, tror jeg at jeg blir hjemme neste helg...

Gammel 04-11-06, 14:18   #97
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbake til tema:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Mr. Darcy.jpg (25,1 KB, 5 visninger)

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 16:24   #98
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Takk Nenne! Åh, der var kvelden reddet!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.