Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?
Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.
Nå har ikke jeg vært gravid i tradisjonell forstand, men mens vi ventet på førstemann var der et par-tre som følte for å trøste(?) oss med å si at ting i retning av "bare vent, du skal se du blir gravid snart, jeg kjenner noen (som kjenner noen....) som ble gravid like etter at de hadde adoptert!".
Tilsvarende fikk jeg spørsmål om jeg virkelig våget å adoptere, for det er jo mange adopterte barn som har fysiske og psykiske skader ... Og ei venninne lurte på om jeg kunne be om å få en jente, for det var mye søtere med innvandrerjenter enn innvandrergutter....
For å ikke snakke om de som lurte på om vi ikke heller ville ha fra Europa, så vi slapp å få en svart unge .
Jepp, alle de har jeg hørt.
Ikke direkte det der med at innvandrerjenter er søtere, men at brune jenter har det lettere enn brune gutter. Og da vi glad og lykkelignervøse fortalte at vi holdt på å bli vurdert for et barn med helseanmerkninger, sa den kameraten av mannen som jeg liker aller best at det ville han aldri gjort, for da kunne ikke barnet bli god i fotball. Vent på en frisk.
Og da jeg var gravid: Å, er du ikke glad du endelig skal få din egen.