|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Jeg skjønner ikke at så mange mennesker tydeligvis mangler alt av sosiale antenner og folkeskikk? Hva driver folk til å komme med slike uspiselige kommentarer? Ser jo på enkelte gravid-forum hva gravide må finne seg i også. "Guud så svææær du er blitt, du holder jo på å sprekke", "oj ble det enda en gutt, bedre lykke neste gang da", "huff, gleder du deg ikke til den perioden er slutt, der hvor du ikke ser gravid ut men bare tykk?" osv.
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?
Ikke sant? En bekjent av meg har fått beskjed av svigermoren at to barn er nok! Hun har ikke bodd i Norge i særlig mange år, språket er ganske dårlig, men det virker som hun tror hun må høre på svigermoren sin. Galskap! Spesielt mtp at der hun kommer fra, er mange barn helt naturlig og langt fra uvanlig.
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Jeg reagerer på samme måte som når folk skal gjøre andre ting som er alt for slitsomme til at jeg hadde vurdert det: delta i supertriathlon eller gå over sydpolen eller noe sånt.
![]() |
#4 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Syns ikke det er galskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
hmmm
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Ja, på generelt grunnlag synes jeg at det galskap å få mange barn. Både personlig og sett i forhold til de globale utfordringene verden står ovenfor idag. Sist redigert av Doxa : 25-02-08 kl 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|