Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Heter du dette?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Heter du dette?
Anne 12 3,75%
Hege 11 3,44%
Hilde 6 1,88%
Monica/Monika 5 1,56%
Anita 9 2,81%
Linda 7 2,19%
Nina 7 2,19%
Elin 3 0,94%
Marianne 8 2,50%
Kristin/Christin 8 2,50%
Line/Lene 11 3,44%
Camilla/Kamilla 7 2,19%
Silje 4 1,25%
Heidi 6 1,88%
Cathrine/Catrine/Katrine/Kathrine 9 2,81%
Anette/Annette 1 0,31%
Kristine/Christine 4 1,25%
Elisabeth/Elisabet/Elizabeth 6 1,88%
Nei 181 56,56%
Er mann, evt født før 1970/etter 1985 15 4,69%
Deltakere: 320. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 21:10   #141
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Heter du dette?

Jepp!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 21:15   #142
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja navnet mitt står på lista og jeg er født i 81.

Gammel 20-02-08, 21:22   #143
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei. Men så er jeg født før 1970 også.

Gammel 20-02-08, 21:23   #144
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Og der ser jeg at jeg burde krysset av på det siste alternativet (som jeg først trodde bare var for menn).

Gammel 20-02-08, 21:25   #145
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvorfor står ikke Marit der da? Det het 7 av jentene på trinnet mitt i 1. klasse (ca 80 elever), og sikkert like mange både årene før og etter. Jeg er født i 71. Og ja, jeg heter Marit.

Flott navn du og dine navne søstre hadde

Marit lå på 24. plass i den perioden (se tidligere i tråden).

*også en Marit*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 21:25   #146
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Mitt navn står ikke på listen, men er blant topp 30-navnene fra 70-årene. Er født i 76. Har alltid hatt mange Kjersti'er og Kristin'er i klassen.

Gammel 20-02-08, 21:50   #147
tutta
Passiv

Standard

Jepp, mitt navn er på listen. Er født i -74.

Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 23:10   #148
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nei og er født rett før 70. Bare gamle damer som het det da jeg ble født og jeg er oppkalt etter mormor.

Gammel 21-02-08, 00:21   #149
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Her er forresten den offisielle 30 på topp-lista for 1970-79 - rangert:

Navnet mitt kom IKKE i pollen (og dessuten er jeg pre-1970-modell), men både mitt og søsteren mitt sitt navn var på den offisielle listen. Og min mor hevder fremdeles at hun valgte utradisjonelle navn.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 10:35   #150
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, navnet mitt er ikke på listen. Men jeg er født i 1968

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 01:19   #151
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Nope

Gammel 22-02-08, 07:56   #152
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Nei, jeg heter ikke noe av dette. Er født i dette tidspunktet, men moren min hadde et navn som hun gjerne ville bruke. Deler det med 13 andre nordmenn bare.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 08:38   #153
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er født i denne perioden og mellomnavnet mitt står på listen. Men ikke det fornavnet jeg bruker.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:30   #154
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, ett av mine to navn er på listen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:42   #155
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:59   #156
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, og er født i tidspunktet som er nevnt.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 23:01   #157
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men begge navnene mine er i nær slekt med navn på lista.

Gammel 22-02-08, 23:05   #158
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Er det virkelig ingen som heter Anette her?

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 23:38   #159
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Nei, men er heller ikke født i det aktulle tidsrommet

Gammel 22-02-08, 23:51   #160
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
navn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.