Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 12:20   #1
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Og forumet er blitt mye tregere....

Kjappere herfra.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:22   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kjappere herfra.

Hvor mange ganger har jeg klaget på dette?

Du er nå vel lei av maset mitt

:er avstands betatt på HP derfor jeg maser sånn om alt mulig:

Gammel 18-02-08, 12:43   #3
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Angående album: Hvem har disposisjonsrett over bildene som legges der? Jeg har ikke lest noe om det her, men jeg har sett at det står på andre fora at det man skriver blir forumets "eiendom". Gjelder det bildene også?

Gammel 18-02-08, 12:46   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Angående album: Hvem har disposisjonsrett over bildene som legges der? Jeg har ikke lest noe om det her, men jeg har sett at det står på andre fora at det man skriver blir forumets "eiendom". Gjelder det bildene også?

Det er dine bilder, og du blir holdt ansvalig for det du deler der. Så ikke last opp noe du ikke har lov ti å laste opp. Om vi blir gjort oppmerksom på at brukere deler bilder de ikke har lov å dele kommer vi til å slette disse.

Gammel 18-02-08, 12:49   #5
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er dine bilder, og du blir holdt ansvalig for det du deler der. Så ikke last opp noe du ikke har lov ti å laste opp. Om vi blir gjort oppmerksom på at brukere deler bilder de ikke har lov å dele kommer vi til å slette disse.

Jeg tenkte mer på om "forumet" kunne bruke bilder jeg har lastet opp, uten å spørre meg.

Gammel 18-02-08, 12:51   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg tenkte mer på om "forumet" kunne bruke bilder jeg har lastet opp uten å spørre meg.

Ikke annet enn i en oversikt over siste bilder, mest populære bilder, eller tilsvarende. Men noe sånt har vi ikke planlagt per i dag. Du vil uansett eksludere album fra noe slikt ved å tilgangsbegrense disse til bare venner.

Svar

Emneord
avsporing, foruminfo, forumoppgradering, taggefjas

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.