![]() |
#1 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() StavmikserHvilken stavmikser har du, og er du fornøyd med den? Skal kjøpe meg stavmikser nå, og lurer litt. Får man det man betaler for, eller har jeg rett i at en stavmisker er en stavmikser? Hvor mange ganger kan jeg lure ordet stavmikser inn i et innlegg?????
![]() |
#4 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StavmikserLage moser, pureer, supper... Jeg tilbringer mye tid på kjøkkenet etterhvert, så noe lurt skal jeg vel klare å beskjeftige den med.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StavmikserJeg har en fra Braun som jeg ikke er fornøyd med, men den er noen år. Jeg har også en ny en fra Phillips. Den var ikke så dyr men jeg er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: StavmikserVi har en Braun, det står Braun turbo på den. Den er i daglig bruk og jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten, veldig fornøyd med den.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Stavmikser
![]() |
![]() |
#9 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: StavmikserDen ligner misstenkelig på vår.
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Re: Sv: Stavmikser
Det er ikke deres... I så fall får du skylde på Elkjøp, for jeg har rappa bildet derfra....
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: StavmikserHar en helt enkel todelt stavmikser fra Moulinex. Fungerer helt fint når jeg husker å bruke den - det skjer ikke ofte.
![]() |
Emneord |
stavmikser |
|
|