Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Teknisk hjelp ønskes

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-08, 15:51   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teknisk hjelp ønskes

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville ikke tro at det skulle ha så mye å si? Kanskje pumpen får litt dårligere effekt, men det vil vel neppe være skadelig? Jeg tror deg på ditt ord hvis du mener at det er av stor betydning, men pumpen min hadde i alle fall et ganske bra slingringsmonn i forhold til A. Jeg mener å huske at det var spesifisert 1–2A.

Tja, om man ikke vet hva elektronikken inni er for noe, så hadde jeg vært skeptisk. Men Teomannen og du vet det bedre enn meg om dere kokkelurer litt på det.

Gammel 14-02-08, 15:55   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tja, om man ikke vet hva elektronikken inni er for noe, så hadde jeg vært skeptisk. Men Teomannen og du vet det bedre enn meg om dere kokkelurer litt på det.

Jeg skal be om second opinion hjemme, men ellers er du altså helt garantert en problemfri tilværelse hvis du gjør som esme sier i innlegg 27, så det er nok det safeste.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 18:13   #3
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skal be om second opinion hjemme, men ellers er du altså helt garantert en problemfri tilværelse hvis du gjør som esme sier i innlegg 27, så det er nok det safeste.

Hvis pumpen har en effekt på mer enn 9 W, kan det være et problem å bruke omformeren med kun 1000 mA. Den vil fungere, men du overbelaster den og det vil kunne gi varmegang. Vi hadde samme problemstilling med en 12 V omformer på badet i gamlehuset. Der var det 4 x 40 W downlights som var koblet til en omformer som kun tålte belastning på 105 W. Det gav et ustabilt lys, og vi oppdaget etterhvert at omformeren hadde brent.

Svar med sitat
Svar

Emneord
brystpumpe

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.