|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere FP?Jeg tar uleste først jeg. :sær: Deretter tar jeg kontrollpanel for å sjekke de trådene jeg abonnerer på (og om noen har gitt meg koselige, grønne prikker). Så er det bloggene. Prosedyren gjentas om og om igjen i løpet av dagen. |
![]() |
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere FP?
Signerer, bortsett fra at jeg ikke har tilgang til bloggene. Er det fordi jeg ikke har blogg selv?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
Mener du at du ikke har tilgang til noen blogger? Da er noe feil, i så fall; det er mange åpne blogger (min, f.eks.).
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
Joda, jeg har tilgang til din blogg. Jeg har nok vært nysgjerrig på andre enn deg.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
Sikkert jeg som er dum her men: Hvordan vet du at noen har en blogg dersom du ikke kommer inn på den? Jeg tror at jeg ser bare dem jeg har tilgang på. Stemmer ikke det?
![]() |
#8 |
<*(((<
|
Man ser det under avataren når folk poster i forumet. :har trykt på mang en lukket blogg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Hvis du klikker på linken "blogger" øverst på siden skal de bloggene som er åpne komme opp (nyeste blogginnlegg).
|
![]() |
![]() |
#10 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan bruker dere FP?Kontrollpanel, uleste innlegg, blogger.
![]() |
|
|