|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Skal rømme
|
Sv: Latterlig krangel (tett do)Hvor får han alle disse gummistrikkene fra egentlig? Hva brukes de til før han hiver de i do? Jeg har ikke brukt gummistrikk til noe så lenge jeg kan huske...
|
|
|
#82 |
|
Pauset
|
Sv: Latterlig krangel (tett do)
Kan godt delta i den tråden. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Helt konge
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Ekvilist
|
Sv: Latterlig krangel (tett do)Jeg er også fryktelig nysgjerrig på hva man gjør med gummistrikker.
|
|
|
#86 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Latterlig krangel (tett do)Den gummistrikk-i-do-eller-ikkje-krangelen er eit latterleg symptom på noko mykje meir alvorleg. At han rakkar ned på deg eller omgongskretsen din bør vere ein stor varseltrekant. Livet er for kort til å kastast vekk på folk som gjer seg sjølv store ved å audmjuke og latterleggjere andre. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Epikur
|
Selvsagt, jeg kan lukte en psykolog på lang avstand.
|
|
|
#89 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Latterlig krangel (tett do)En fyr som faktisk finner på å ha førti gummistrikker... for så å kaste dem i do...
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 11-02-08 kl 18:54. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Pauset
|
Ikke nok med det så var jo dette helt tydelig et sårt punkt for han da.. "ikke lov å kaste strikk i do". Nok til at han ofret lørdagskvelden med kjærsten. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
*elsker ENGA*
|
Lest hele tråden, og dette var min tanke også; OMG, kom deg enna dette mannebeinet eller hva man kan kalle det...
|
|
|
|
#96 |
|
Live and let live
|
Tanken har slått meg også.
Ja, denne boken.
|
|
|
#98 |
|
saftig
|
Nå gikk varsellampene mine av for alvor, iallefall.
|
|
|
#99 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Latterlig krangel (tett do)Holder meg unna mannfolkdebatten, for der har jeg egentlig ikke så veldig mye peiling :gift med ham jeg traff da jeg var 17: Men strikk- og dodebatten er vel så interessant.
|
|
|
#100 |
|
Opp og ned
|
Hvor skal man ellers helle det? I vasken kanskje.
|
![]() |
|
|