Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Latterlig krangel (tett do)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 22:46   #81
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Hvor får han alle disse gummistrikkene fra egentlig? Hva brukes de til før han hiver de i do? Jeg har ikke brukt gummistrikk til noe så lenge jeg kan huske...

Gammel 10-02-08, 22:49   #82
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Han var her i noen få minutter.. Jeg er litt nysgjerrig på hvor mye han kan spinne rundt et lite spørsmål om et gummistrikk..
Jeg lyver om dårlige avløp, jeg har venner som sliter med ukentlige tetningsproblemer(jeg husket ei venninne som hadde tett do engang,).. Det at jeg kan dø ensom som belærer noen slik..

Jeg skjønner ikke hvordan han tenker, men er egentlig litt fascinert over at det er mulig.. :ny tråd:

Kan godt delta i den tråden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:54   #83
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

HVORFOR kaster man 40 gummistrikker i do på en gang. :lurer fælt:

Jeg og...

Gammel 10-02-08, 22:59   #84
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han var her i noen få minutter.. Jeg er litt nysgjerrig på hvor mye han kan spinne rundt et lite spørsmål om et gummistrikk..
Jeg lyver om dårlige avløp, jeg har venner som sliter med ukentlige tetningsproblemer(jeg husket ei venninne som hadde tett do engang,).. Det at jeg kan dø ensom som belærer noen slik..

Jeg skjønner ikke hvordan han tenker, men er egentlig litt fascinert over at det er mulig.. :ny tråd:

Du lyver om dårlige avløp og han er opptatt av gummistrikk. Jeg er sikker på at dere er ment for hverandre.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 23:01   #85
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også fryktelig nysgjerrig på hva man gjør med gummistrikker.

Jeg blir rent nostalgisk av denne tråden jeg. Et øyeblikk trodde jeg at Skilpaddas "Vanskelige spørsmål og pinlige følelser" endelig var kommet på plass.

Gammel 10-02-08, 23:04   #86
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er også fryktelig nysgjerrig på hva man gjør med gummistrikker.

Jeg blir rent nostalgisk av denne tråden jeg. Et øyeblikk trodde jeg at Skilpaddas "Vanskelige spørsmål og pinlige følelser" endelig var kommet på plass.

Jeg har masse å bidra med av spørsmål der merker jeg. Treffer på sånne karer som dette på månedlig basis.

Kan vi ikke få sånt forum Irma.. pliiiis....

Gammel 10-02-08, 23:05   #87
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Den gummistrikk-i-do-eller-ikkje-krangelen er eit latterleg symptom på noko mykje meir alvorleg. At han rakkar ned på deg eller omgongskretsen din bør vere ein stor varseltrekant. Livet er for kort til å kastast vekk på folk som gjer seg sjølv store ved å audmjuke og latterleggjere andre.

Eg er forresten også litt nyskjerrig på kvifor ein kjem på å kaste gummistrikk i do, kjenner eg.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 23:52   #88
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg er faktisk psykolog.

Selvsagt, jeg kan lukte en psykolog på lang avstand.

Hvorfor kaster man gummistrikker i do?

Gammel 10-02-08, 23:57   #89
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En fyr som faktisk finner på å ha førti gummistrikker... for så å kaste dem i do...

Eh? Sier det noe om hvor fort man egentlig bare bør snu ryggen til og løpe så langt vekk som mulig?

Sist redigert av Inagh : 11-02-08 kl 18:54.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 00:05   #90
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

En fyr som faktisk finner på å ha førti gummistrikker... for så å kaste dem i do...

Eh? Sier det noe om hvor fort man egentlig bare bør snu ryggen til å løpe så langt vekk som mulig?

Ikke nok med det så var jo dette helt tydelig et sårt punkt for han da.. "ikke lov å kaste strikk i do". Nok til at han ofret lørdagskvelden med kjærsten.
Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøp!!!

Gammel 11-02-08, 00:12   #91
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Omg!

Gammel 11-02-08, 00:16   #92
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Omg!

Lest hele tråden, og dette var min tanke også; OMG, kom deg enna dette mannebeinet eller hva man kan kalle det...

Gammel 11-02-08, 00:48   #93
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 01:01   #94
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hvorfor kaster man gummistrikker i do?

Og ikke minst: Hvorfor kaster man 40 gummistrikk i toalettet?

Sist redigert av Fadese : 11-02-08 kl 01:09.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 01:16   #95
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Og ikke minst: Hvorfor kaster man 40 gummistrikk i toalettet?

Er det bare jeg som værer en fetish? :sporhund:

Gammel 11-02-08, 01:35   #96
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tanken har slått meg også.

Jeg håper du stenger døren for denne karen parvatil. Tenk å fortsette med slike krangler og harselering i en lang periode, du kommer til å slite deg ut på det, bruk heller energien og overskuddet du har til barna dine.

Opprinnelig lagt inn av parvatil

Finnes det en medisin for slikt?

Ja, denne boken. Den forklarer hvorfor man går inn i slike ting (mindtraps) og hvordan man kommer ut igjen.

Gammel 11-02-08, 01:37   #97
Frantzen
Passiv

Standard

Ah! Han kaster dem i do etterpå. :etterforsker:

Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 08:35   #98
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hverken ringte eller sendte meldinger igår, men han ringte meg idag. Spurte om han skulle ta seg en tur, og at jeg ikke måtte henge meg opp i sånne ting... JEG? :dån:

Det tok litt under 5 minutter før han kommenterte hvor latterlig det var å si noe sånn. ETT gummistrikk.. For han hadde nemlig en gang kastet 40 gummistrikk i do på en gang..

Nå gikk varsellampene mine av for alvor, iallefall.

Gammel 11-02-08, 09:07   #99
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Holder meg unna mannfolkdebatten, for der har jeg egentlig ikke så veldig mye peiling :gift med ham jeg traff da jeg var 17: Men strikk- og dodebatten er vel så interessant.

Jeg har faktisk kjøpt opptil flere pakker med strikk (100 i hver). Mannen er veldig glad i å bruke gummistrikk til å surre rundt åpnete poser som skal tilbake i fryseren, og forskjellige andre ting i kjøleskap og skuffer. Dessuten kan de brukes som hårstrikk, når det virkelig kniper om. Men det er ganske ubehagelig.

Når det gjelder do som har lett for å bli tette bør man heller ikke tømme vaskevannet i dem. Hår er drepen for følsomme avløpsrør.

Gammel 11-02-08, 09:20   #100
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

.Når det gjelder do som har lett for å bli tette bør man heller ikke tømme vaskevannet i dem. Hår er drepen for følsomme avløpsrør.

Hvor skal man ellers helle det? I vasken kanskje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.