Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Latterlig krangel (tett do)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 14:02   #61
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Latterlig krangel (tett do)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjekk?

Ja, på en sånn intellektuell måte. Du kan få se ham på facebooken min om du vil.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:04   #62
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Ja, på en sånn intellektuell måte. Du kan få se ham på facebooken min om du vil.

hi hi.. ok

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:19   #63
parvatil
Nybegynner

parvatil sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
parvatil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Håper du ikke ringte

Helt utrolig, men jeg klarte å la være.
Takket være dere!

parvatil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:21   #64
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra!

Hva skjer nå da?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:22   #65
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av parvatil, her.

Takket være dere!

Bra gjort! Og for all del fortsett med det (med å ikke ringe altså!)

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:41   #66
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg sier det bare en gang. Du har overhodet ikke bruk for en type slik som han.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Det er tre ting som skal i do... Tiss, bæsj og dopapir. Alt annet hører hjemme i søppla.

Og en og annen fyllekule, vel?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Og boksershortser! (Per Morten fra første sesong av Big Brother klippet sin i småbiter og kastet alle bitene i do.. Han sa han alltdi gjorde det. )

det er sikkert derfor han fikk komme med i programmet, han skreiv det i søknadsbrevet sitt.

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Joika: Han er kjekk på ordentlig, altså. Jeg har lenge hatt planer om å spleise ham med venninner, men kan vente litt om du vil sjekke han ut først.

Jaggu, der fikk jeg pløyd gjennom denne tråden også.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:42   #67
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Takket være dere!

Veldig bra!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:46   #68
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Bra jobba parvatil - sånn oppførsel trenger ikke positiv feedback.

Ikke ring han heller!

Gammel 10-02-08, 21:42   #69
parvatil
Nybegynner

parvatil sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Skal vi lage veddemål?

Jeg tror ikke hun ringte, men jeg tror hun skrev mange klissne SMS.
Der det var hun som var den unnskyldende og han var liksom den sårede.

Jeg hverken ringte eller sendte meldinger igår, men han ringte meg idag. Spurte om han skulle ta seg en tur, og at jeg ikke måtte henge meg opp i sånne ting... JEG? :dån:

Det tok litt under 5 minutter før han kommenterte hvor latterlig det var å si noe sånn. ETT gummistrikk.. For han hadde nemlig en gang kastet 40 gummistrikk i do på en gang..

Gammel 10-02-08, 21:43   #70
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk han lov til å komme på besøk da? :nysgjerrig:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:44   #71
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk han komme over da eller?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:09   #72
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Håper du fortalte at du var opptatt og ikke hadde tid til besøk.
Hverken i dag eller resten av livet.

Gammel 10-02-08, 22:13   #73
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tok litt under 5 minutter før han kommenterte hvor latterlig det var å si noe sånn. ETT gummistrikk.. For han hadde nemlig en gang kastet 40 gummistrikk i do på en gang..

Fnis. Dette minte meg om "friminutt-sketsjene" på Karate (på P3 i gamle dager), med vakre dialoger mellom to prepubertale gutter. :mimre:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:20   #74
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg hverken ringte eller sendte meldinger igår, men han ringte meg idag. Spurte om han skulle ta seg en tur, og at jeg ikke måtte henge meg opp i sånne ting... JEG? :dån:

Nei, vet du hva - gi nå denne mannen en skikkelig overraskelse og be ham ryke og reise - og kast gjerne gummistrikkene etter ham.

Be a BITCH!! Babe In Total Control of Herself!

Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:24   #75
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:33   #76
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hovedpoenget her, og det bør du si ham nokså tydelig, er ikke strikk i do eller ikke. Det er at han overhodet ikke synes å kunne kommunisere, langt mindre ta deg alvorlig eller respektere deg. Jeg sier det igjen: denne mannen bør du styre unna.

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:33   #77
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

HVORFOR kaster man 40 gummistrikker i do på en gang. :lurer fælt:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 22:41   #78
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han bekrefter bare det vi alle sier her...

Gammel 10-02-08, 22:42   #79
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

HVORFOR kaster man 40 gummistrikker i do på en gang. :lurer fælt:

Må jo være spennende å teste ut kapasiteten på egne kloakkrør.
Syntes ikke du?

Gammel 10-02-08, 22:43   #80
parvatil
Nybegynner

parvatil sin avatar

Standard

Han var her i noen få minutter.. Jeg er litt nysgjerrig på hvor mye han kan spinne rundt et lite spørsmål om et gummistrikk..
Jeg lyver om dårlige avløp, jeg har venner som sliter med ukentlige tetningsproblemer(jeg husket ei venninne som hadde tett do engang,).. Det at jeg kan dø ensom som belærer noen slik..

Jeg skjønner ikke hvordan han tenker, men er egentlig litt fascinert over at det er mulig.. :ny tråd:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.