Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva fikk du til morsdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 11:57   #41
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til morsdagen?

Jeg fikk sove leeenge,og ble etterhvert vekket av mann & barn med høytidelig overrekkelse av hjemmelaget kort. I det hadde storesøster skrevet "gratulerer med dagen mamma", og alle tre hadde tegnet hver sin tegning. Da jeg gikk ned på kjøkkenet sto det et brett nybakte boller og kjølte seg ned. Så her ble det boller & kaffe til frokost. Fiin start på dagen!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:03   #42
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg fikk sove leeeenge, en grønnplante formet som ett hjerte, ei brødskive med prim og en kopp kaffe på sengen, da var gutten min såååå fornøyd og stolt av seg selv Og jeg ble så glad og rørt

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:03   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror hadde tegnet noen kryss i et kort som var ferdigprintet fra barnehagen...

Ellers blir morsdagen fullstendig ignorert her i huset, ja.

Gammel 10-02-08, 12:05   #44
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

To kjempe snille jenter!
Storesøster våknet tidlig som vanlig, men siden jeg har vært kjempe dårlig og omtrent sovet siden torsdag var det helt greit å stå opp klokka 6.
Hun var kjempe flink og gikk stille ut av rommet slik at lillesøster ikke våknet.
Lillesøster sov til halv ni!
Det har vært en perfekt morgen!

Snille barn, sol og mor er nesten frisk!
Eneste som manglet var frokost på senga, men blir nok noen år til jeg får det! Er fornøyd med dagen uansett!

Senere skal vi ned til mamma og pappa med gave og spise kake.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:07   #45
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg fikk sove lenge, god frokost og gave som Storesøster selv hadde valgt ut i bokhandelen: "Mamma Mø prøver sklia".

Dette så jo veldig bra ut, når man ikke vet at 1) det var din tur til å sove lenge uansett og 2) at frokosten hovedsakelig bestod av kokte egg (og at du fikset melk til latten din selv).

For å svare på HI: Jeg fikk ingenting til morsdagen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:09   #46
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Jeg fikk stå opp med jentene (en frisk og to syke) alene fordi gubben er bortreist i helga. Jeg vet de to største jentene har laget noe, for de styra bare verre i går med noen hemmeligheter som jeg ikke fikk se før i dag.

Vi feirer vel egentlig ikke morsdag her i huset, men jeg skal til mine foreldre utpå dagen, for der feirer vi fortsatt - mamma får gave og vi får kake

Nå har jeg jaggu fått masse; flere nydelige perlebrett som de har perla, kort med glitter og hjerter som de har laga, smykke som de har laga mm.
De er så snille og gode at...

Gammel 10-02-08, 12:11   #47
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Roser - hvite fra barn, og røde fra mann. Riktignok fikk jeg dem på fredag, slik at mannen kan proklamere at vi ikke feirer morsdag i dette huset.

Gammel 10-02-08, 12:11   #48
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Dette så jo veldig bra ut, når man ikke vet at 1) det var din tur til å sove lenge uansett og 2) at frokosten hovedsakelig bestod av kokte egg (og at du fikset melk til latten din selv).

Glemte det verste: og at far i huset forsvant på jobb like etter frokost. :legger vekk FP og knoter videre på artikkel:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:11   #49
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen mødre.

Vi bruker ikke å feire morsdag, men i år er det et unntak. Vi har min far på besøk, og han har arrangert feiring. I går bakte han og jentene marsipankake og kjøpte gave. Dette inspirerte Juste slik at han kom hjem med en diger bukett med tulipaner.
I tilegg har jeg sovet lenge (det var min sovedag) og jeg har fått servert frokost ved spisebordet.

Ellers vil jeg i anledning dagen dra frem Modne Mødres 4.bud;

Sitat:

4. Hvis du vil at noen skal forstå hva du mener, så må du SI det!

Ikke hinte.
Ikke tenke VELDIG hardt inni deg mens du rynker pannen.
Ikke skramle med grytene.

(Hvis noen vil hinte her i huset, får de gå på rommet sitt og gjøre det!)

Har dere forventninger til dagen (eller andre dager), fortell om det i klartekst til mann og barn. Det er den beste måten å sørge for at dagen blir fin, både for en selv og de(n) en har forventninger til.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:13   #50
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra min datter fikk jeg et nydelig kort hun hadde laget, med påskriften: Jeg ælsker dei, mamma. Stor klem fra S.

I offisiell presang fikk jeg lange ballonger og instruksjonshefte til hvordan jeg kunne lage figurer av dem. Hadde jeg ikke hatt omgangssyke skulle jeg kjeppjagd mannen, men jeg er så slapp at jeg nøyer meg med å sende onde blikk.

Gammel 10-02-08, 12:23   #51
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk røde roser av LilleVenn og tulipaner av LøveMannen

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:24   #52
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg fikk sove lenge, god frokost og gave som Storesøster selv hadde valgt ut i bokhandelen: "Mamma Mø prøver sklia".

Nydelig valg av bok til morsdagen.

Noen setninger bør stå uten tilleggsopplysninger og kommentarer, da ser det bare så mye bedre ut.

Opprinnelig lagt inn av torsk

For å svare på HI: Jeg fikk ingenting til morsdagen.

Glemte det verste: og at far i huset forsvant på jobb like etter frokost. :legger vekk FP og knoter videre på artikkel:

Lykke til med skrivingen!

Gammel 10-02-08, 12:24   #53
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Har dere forventninger til dagen (eller andre dager), fortell om det i klartekst til mann og barn. Det er den beste måten å sørge for at dagen blir fin, både for en selv og de(n) en har forventninger til.

:dulter hardt på Heiko:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:26   #54
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg følger Modne mødres bud. Jeg hinter ikke. De fikk klar beskjed om at jeg ønsket meg truser og i hvilken butikk de skulle kjøpes i.

Gammel 10-02-08, 12:28   #55
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk 23 par sokker.

Det ble verken å sove lenge eller severing på sengen i dag siden mannen er i Sør Afrika med jobben.

Vi feiret morsdagen hos mine foreldre i går, siden mellomste skal på bursdag i dag og eldste skal spille kamp.

Gammel 10-02-08, 12:35   #56
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Kake. Som jeg laget selv.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:45   #57
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg følger Modne mødres bud. Jeg hinter ikke. De fikk klar beskjed om at jeg ønsket meg truser og i hvilken butikk de skulle kjøpes i.

Flinke damen!

Det er jo svært få av oss som er så (u?)heldige å ha en partner som er tankeleser. Skal vi gi partneren mulighet til å tilfredstille de behovene og ønskene vi har, må vi si hva disse er. Ellers er det jo direkte urettferdig, partneren har ikke en sjang til å gjette seg frem til det vi hinter om, spesielt om hintingen for det meste foregår inne i hodet vårt.

Gammel 10-02-08, 12:45   #58
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sykt barn (inkludert oppkast over hele meg). Og ei god bok. Og kort.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 12:57   #59
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nada. Men mannen er borte, og jeg forventer ikke at mine søte små skal ta regien i hans fravær.

Gammel 10-02-08, 12:59   #60
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Itt'no. Men det kan jeg vel ikke forvente heller når ungene er hos faren og jeg sitter her i ensom majestet.

Jeg vet at jeg får gaver seinere i dag, men det er bursdagsgaver to dager på forskudd og ikke morsdagsgaver. Nå har denne tråden fått meg til å tenke at jeg kanskje bør få tak i noe til mamma som hun kan få i morsdagsgave i ettermiddag...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.