|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Var det riktig sang som vant?Jeg hadde ikke hørt Maria sin sang før, men hadde store forventninger siden det var Mira sin sang... jeg ble skuffet.... kjedelig sang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Var det riktig sang som vant?Synes den riktige sangen vant!
![]() |
#3 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Var det riktig sang som vant?Hvis man ser HELT bort fra hvor mye jeg gir blaffen i MGP (som gir meg en flau smak i munnen på lik linje med Charterfeber og Svigerdatter søkes), så hadde det jo vært artig om Tinkerbells hadde vunnet. De bor jo tross alt i nabolaget mitt og har barn i barnehagen og på skolen til mine unger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Var det riktig sang som vant?
Nettopp, og derfor tror jeg Norge kunne hatt store sjanser med et samiskspråklig bidrag som ikke er joik.
![]() |
![]() |
#6 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Var det riktig sang som vant?Av de fire som kom til gullfinalen synes jeg det var den beste som vant. Eller i hvert fall den som har størst sjans til ikke å ende helt på bunn. Trollsangen var bare teit, selv om guttene mine syntes den var råkul. De to balladene var alt for anonyme, og den ene av dem minnet meg veldig om Prince of Egypt, tegnefilmen. Håpet Andagassi skulle gjøre det bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|