Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 09:56   #401
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Den var du heldig med, spør du meg!

Ps: jeg elsker deg! er skikkelig dårlig. Jeg får nesten litt vondt av å lese den, språket er så elendig at jeg kan ikke få sagt det.
Jeg gleder meg til jeg er ferdig med den.
(Klarer ikke helt å bare kutte den ut før jeg er ferdig heller, men slik er jeg med alle bøker, uansett hvor dårlige de er.)

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 05-02-08, 09:59   #402
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Great Expectations, Charles Dickens.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-02-08, 10:02   #403
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ps: jeg elsker deg! er skikkelig dårlig. Jeg får nesten litt vondt av å lese den, språket er så elendig at jeg kan ikke få sagt det.
Jeg gleder meg til jeg er ferdig med den.
(Klarer ikke helt å bare kutte den ut før jeg er ferdig heller, men slik er jeg med alle bøker, uansett hvor dårlige de er.)

Den kommer ikke på min topp 10 liste heller.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 05-02-08, 10:03   #404
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Fredagstrikkeklubben.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 05-02-08, 10:04   #405
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nattens Brød: An-Magritt av Johan Falkberget. Veldig bra så langt, men tror det kan bli litt mye med fire bind om gruvearbeidets viderverdigheter på Røros. Vi får se... Er det noen her som har lest alle?

noen er ikke aktiv  
Gammel 07-02-08, 23:57   #406
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Conn Iggulden: The Emperor Series.

Bare måtte etter å ha vært i Roma.

Gammel 08-02-08, 14:50   #407
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig ferdig med Einar Már Gudmundssons trilogi (veldig fin), og nå venter "De beste blant oss" av Helene Uri (om noen ikke skulle vite det).

Gammel 08-02-08, 16:08   #408
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Holder meg til lett fordøyelige bøker til den verste ammtåka gir seg..

Leser "Livets godteskap" av Alexander Mccall Smith, bok nr fem i rekken om damenes detektivbyrå i Botswana. Festlige bøker

Gammel 08-02-08, 16:12   #409
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Halvbroren av L.S.Christensen. Leser den for andre gang.

For andre gang? Jeg har forsøkt meg på den flere ganger, men kommer liksom ikke i gang...mulig jeg gjør noe galt

Gammel 08-02-08, 20:05   #410
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg leser Margaret Atwood sin "Robber Bride", men kommer liksom ikke skikkelig inn i den (enda jeg liker mange av de andre bøkene hennes veldig godt), så i mellomtiden har jeg lest John Steinbecks "Of mice and men" (tror jeg er en av de veldig få som aldri leste denn epå skolen) og nå skal jeg snart begynne på Trilogien om Anna Figenschou av Ragnhild Nilstun. Sistnevnte glemte jeg å avbestille i bokklubben og nå tenkte jeg å gi den en sjanse.

Wix er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 20:11   #411
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

For litt siden leste jeg forresten John Steinbecks East of Eden og den var fantastisk! Anbefales virkelig. Har The grapes of wrath (den regnes vel som Steinbecks beste?) liggende også og skal ta fatt på den etterhvert. Må bare ha noe norskt og fortlest siden jeg sliter litt med Robber Bride for tida...

Wix er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 20:21   #412
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

For litt siden leste jeg forresten John Steinbecks East of Eden og den var fantastisk!

Ja, den er nyyyyydelig. Jeg leste den da jeg var 16 år, og det begynner å bli rimelig lenge siden, så jeg bør vel lese den på nytt snart. Men jeg husker at den gjorde inntrykk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 09-02-08, 00:37   #413
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Tyskerungen er med meg på nattevakt i natt.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 09-02-08, 00:42   #414
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg begynt på Vekten av snøkrystaller av Thorvald Steen. Foreløpig virker den veldig lovende.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 09-02-08, 00:53   #415
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Skammen av Bergljot Hobæk Haff. Var intr. i begynnelsen,men nå er jeg inne i en litt kjedelig del av boka..Håper det tar seg opp igjen! Må lese litt til før jeg gir opp iallefall for den begynte kjempebra Noen andre som har lest den?

Gammel 09-02-08, 01:13   #416
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Great Expectations, Charles Dickens.

En fantastisk bra bok

Gammel 09-02-08, 10:40   #417
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Da har jeg begynt på Vekten av snøkrystaller av Thorvald Steen. Foreløpig virker den veldig lovende.

Den er virkelig fin, trist og noe å tenke på. *nesten ferdig*

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 09-02-08, 13:23   #418
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Skammen av Bergljot Hobæk Haff. Var intr. i begynnelsen,men nå er jeg inne i en litt kjedelig del av boka..Håper det tar seg opp igjen! Må lese litt til før jeg gir opp iallefall for den begynte kjempebra Noen andre som har lest den?

Ja, det er en av mine favorittbøker. Helt fantastisk, synes jeg.

Thorvald Steens Vekten av snøkrystaller er også nydelig.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-02-08, 14:40   #419
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

leser jeg The Amber Spyglass. Siste i His Dark Materials-trilogien. Jeg liker serien godt, men det er mulig jeg skulle hatt pause mellom bøkene.

Gammel 09-02-08, 22:07   #420
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser Alle ting skinner av Mattis Øybø. Igjen. Det er helt feil februarstemning i Oslo i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.