Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 20:37   #561
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Jeg er påvirket og har selvfølgelig kjøpt baggu jeg og.. Nå blir min miljøbevisste mann glad. Blir han veldig glad kjøper jeg tre til

Sist redigert av Trulte : 08-02-08 kl 20:45.
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 21:34   #562
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Bestilte dem fra Statene og fikk dem til ca. halv pris av hva de koster i Norge. Geniale for ukesmenyer, huskelister etc.
Og så kjøpte jeg 2 stk Envirosax i mitt forsøk på å bli mer miljøbevisst.

Ariel er ikke aktiv  
Gammel 08-02-08, 22:14   #563
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Veldig greit med handlenett, altså! Fikk et i presang av moren min til jul. Det ligger i vesken min, og fører til at jeg rett som det er kan si "nei takk" til pose når jeg handler. Føles veldig bra.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 20:08   #564
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarte ikke å bestemme meg, og kjøpte to kjoler fra Oasis i går:

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...ointelle-dress

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...8301/Bib-dress

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 20:18   #565
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

De var utrolig fine, Xian!

Gammel 16-02-08, 21:06   #566
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg klarte ikke å bestemme meg, og kjøpte to kjoler fra Oasis i går:

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...ointelle-dress

http://www.oasis-stores.com/fcp/prod...8301/Bib-dress

Vittig! Akkurat disse to kjolene sto jeg med her om dagen, én på hver arm. Men før jeg kom til prøverommet, slo jeg det fra meg. Jeg skulle ha en kjole til en litt pyntet anledning, og falt pladask for begge. Men så tok fornuften overhånd, og jeg slo meg til ro med noe fra skapet. Godt var det, siden den litt pyntede anledningen gikk fløyten pga. sykdom for min del.

Gammel 16-02-08, 21:27   #567
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Vittig! Akkurat disse to kjolene sto jeg med her om dagen, én på hver arm. Men før jeg kom til prøverommet, slo jeg det fra meg. Jeg skulle ha en kjole til en litt pyntet anledning, og falt pladask for begge. Men så tok fornuften overhånd, og jeg slo meg til ro med noe fra skapet. Godt var det, siden den litt pyntede anledningen gikk fløyten pga. sykdom for min del.

Hehe! Jeg var faktisk i ferd med å slå det fra meg før jeg gikk i prøverommet selv (på grunn av min massive vinterpåkledning (- Er det verdt det?)).

Men da jeg først hadde prøvd dem var jeg solgt! Begge er enda finere på enn man skulle tro (les: begge er flatterende også på en noe mindre timeglassaktig figur enn utstillingsdukkene har).

Så det spørs om du ikke bør ta deg en tur på Oasis igjen - en litt pyntet anledning byr seg alltid. (Disse er faktisk så lite pyntede at jeg, i min innbitte olabukse- og hettejakkepraksis, vurderer å bruke dem på jobb. Men slikt blir som regel bare med tanken.)

Xian er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 21:44   #568
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe! Jeg var faktisk i ferd med å slå det fra meg før jeg gikk i prøverommet selv (på grunn av min massive vinterpåkledning (- Er det verdt det?)).

Men da jeg først hadde prøvd dem var jeg solgt! Begge er enda finere på enn man skulle tro (les: begge er flatterende også på en noe mindre timeglassaktig figur enn utstillingsdukkene har).

Så det spørs om du ikke bør ta deg en tur på Oasis igjen - en litt pyntet anledning byr seg alltid. (Disse er faktisk så lite pyntede at jeg, i min innbitte olabukse- og hettejakkepraksis, vurderer å bruke dem på jobb. Men slikt blir som regel bare med tanken.)

Hm. Jeg må innrømme at prisen var litt avskrekkende også. Hhv. 700-ett-eller-annet og 800-ett-eller-annet, hvis jeg ikke husker feil? Jeg ser poenget med allsidigheten, for ja, begge to kan brukes til mange forskjellige anledninger. Etter å ha trålet mange klesbutikker etter kjole, var det disse som skilte seg desidert mest positivt ut, så jeg bør kanskje revurdere? Ofte er det imidlertid slik etter å ha prøvd et plagg man har siklet på, at "phu, det var ikke så pent likevel, der sparte jeg de kronene". Men når du sier at de var fine også, da spørs det om jeg ikke burde tenke meg om én gang til. Det er lett å komme i skade for å dumpe innom en Oasis-butikk ...

Gammel 16-02-08, 22:00   #569
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Hm. Jeg må innrømme at prisen var litt avskrekkende også. Hhv. 700-ett-eller-annet og 800-ett-eller-annet, hvis jeg ikke husker feil? Jeg ser poenget med allsidigheten, for ja, begge to kan brukes til mange forskjellige anledninger. Etter å ha trålet mange klesbutikker etter kjole, var det disse som skilte seg desidert mest positivt ut, så jeg bør kanskje revurdere? Ofte er det imidlertid slik etter å ha prøvd et plagg man har siklet på, at "phu, det var ikke så pent likevel, der sparte jeg de kronene". Men når du sier at de var fine også, da spørs det om jeg ikke burde tenke meg om én gang til. Det er lett å komme i skade for å dumpe innom en Oasis-butikk ...

Du husker riktig, og jeg er enig i at prisen var stiv. Tror det var litt derfor jeg endte opp med begge kjolene; det var i utgangspunktet såpass over streken at jeg like gjerne kunne kjøre på. :bristende logikk:

Men jeg tenkte også som så at nesten alle kjoler jeg ser er utført i heslig mønstret, glinsende stoff og/eller gyselige farver, eller er asymmetriske (eller har annen kjip fasong) og/eller er uflatterende. Eller for jålete.

Så når jeg først finner noe mørkt, enkelt og (nesten) ensfarvet, er det bare å kline til. Erfaringsmessig har jeg dessuten slike enkle og (for meg) klassiske plagg i årevis . (I skrivende stund sitter jeg iført en langermet, stripet bomullskjole fra H&M som jeg kjøpte i 1993.) :rettferdiggjør lettsindig kjolekjøp:

Xian er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 22:08   #570
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Du husker riktig, og jeg er enig i at prisen var stiv. Tror det var litt derfor jeg endte opp med begge kjolene; det var i utgangspunktet såpass over streken at jeg like gjerne kunne kjøre på. :bristende logikk:

Herlig kvinnelogikk!

Gammel 16-02-08, 22:11   #571
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte disse støvlettene fra Marc by Marc Jacobs

Vedlagte bilder
Filtype: jpg index.jpg (6,3 KB, 7 visninger)

Sist redigert av nikki : 16-02-08 kl 22:46.
nikki er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 22:25   #572
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Litt til K

Å litt til meg

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 16-02-08, 22:45   #573
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har også kjøpt denne strikkekåpa + hanskene fra Marc by Marc Jacobs.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg cu.jpg (22,4 KB, 47 visninger)
nikki er ikke aktiv  
Gammel 17-02-08, 18:35   #574
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Har også kjøpt denne strikkekåpa + hanskene fra Marc by Marc Jacobs.

Kjempefin! Jeg har svidd av en god del kroner på Strawberrynet nå.....

Ina er ikke aktiv  
Gammel 17-02-08, 21:07   #575
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt denne i dag; rød

Ina er ikke aktiv  
Gammel 18-02-08, 18:30   #576
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-02-08, 12:14   #577
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Da har mine BagguBags kommet, i fire spreke farger.

Gammel 19-02-08, 13:54   #578
Fruktflua
Sperret

Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Baggene er geniale, og jeg skal gå til innkjøp av et par.

Ellers så må jeg få si jeg synes shoppingen har et ekstremt høyt nivå blant FPs brukere.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 19-02-08, 14:02   #579
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt mine bagger en stund nå, og jeg er kjempefornøyd. Veldig kjekke å ha i veska, jeg glemmer ikke å legge de ned igjen, og de er også veldig gode å bære på. De gnager seg ikke inn i hendene, og det er god plass i dem.

Jeg så dem forresten til salgs på en butikk og der kostet de 125 kr/stk. Jeg betalte 174 kroner for mine tre på baggubag.com.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 19-02-08, 15:36   #580
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Inspirert av dere har jeg handlet Envirosacks fra www.lotusbarn.no

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.