|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
flisespikker
|
Sv: Re: Sv: Dumme måter å svare på?
|
|
|
#43 |
|
kamerat
|
Sv: Dumme måter å svare på?Dækkebapåøstkantn visihakke, ass.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 04-02-08 kl 15:47. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Borte
|
Sv: Dumme måter å svare på?Jeg er fra Vestfold og har store problemer med å forstå de fleste vestlandsdialekter. Ikke syns jeg de er særlig pene heller. Hvis bare alle kunne snakket som meg.
|
|
|
#46 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Dumme måter å svare på?Her er det noen som skriver om at noen herfra og derfra snakker "masse feil".. En dialekt kan jo ikke bli feil?? Det kan være feil å skrive det, men når man snakker må det jo være lov å bruke dialekten sin uten å bli beskyldt for å snakke feil.
|
![]() |
|
|