Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Annonse i avisen i forbindelse med bryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 18:38   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Annonse i avisen i forbindelse med bryllup

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På mange småsteder er det vel fremdeles vanlig at venner og slektninger møter ubedt opp til runde dager og forventer at det er selskap og åpent hus (slik var det på min mormors runde dager, husker jeg), så en sånn annonse kan jo være for å fortelle at det ikke er et slikt selskap denne gangen? (På den annen side har jeg også latt meg fortelle at en slik annonse er en bakvendt måte å minne om dagen og be om å få gave/blomster, så hva vet jeg, jeg har aldri bodd på landet. )

Ah. Jeg har heller aldri bodd på landet. Og godt er nok det, for det går kaldt nedover ryggen min ved tanken på å nærmest bli beleiret i eget hjem på fødselsdagen, av naboer, familie og bekjente som forventer kaker og selskap.

Jeg husker nå at da jeg var på besøk i Berlevåg som 11-åring, sto det rett som det var en kaffegjest midt i stuen, som bare hadde lukket seg inn på egenhånd. Jeg likte det godt da, men hadde hatet det nå.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.