Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når legger du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 19:56   #41
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når legger du deg?

Mellom 2130, og 2230. Men vi ser TV i senga, så det er sjelden en sovner før ved 2330- tiden uansett.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 20:03   #42
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når legger du deg?

Alt mellom 21.30 og 23.00. Stort sett rundt 22.00. Kveldstrøtt som jeg er.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 23:16   #43
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Når legger du deg?

Jeg prøver å ikke legge meg etter 24:00,men må si det ofte holder hardt..Jeg elsker å sove, men av en eller annen tåpelig grunn så elsker jeg også å være oppe dess senere det er

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 01:34   #44
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når legger du deg?

Målet har vært de siste årene å komme i seng til kl.24.00
Legger meg for det meste alt fra 01.00 til 03.00

Siden jeg for tiden er student, behøver jeg ikke stå opp før kl.08.00

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 10:49   #45
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.246
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når legger du deg?

Legger meg tidlig.
Er så sinnsykt trøtt for tiden, det kommer nok av flere ting, svangerskap, mørketid og en jentynge som har flyttet til stor seng, og derfor ikke sover særlig om natta.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 10:50   #46
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.936
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når legger du deg?

Mellom kl. 23.00 og 24.00 prøver jeg å komme meg i seng.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 10:57   #47
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når legger du deg?

Prøver å være i seng til senest 22.30. Det beste er å legge seg rundt ti.

  Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 12:27   #48
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når legger du deg?

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Jeg prøver å ikke legge meg etter 24:00,men må si det ofte holder hardt..Jeg elsker å sove, men av en eller annen tåpelig grunn så elsker jeg også å være oppe dess senere det er

Kan ikkje anna enn å signere denne. Eigentleg trur eg at eg hadde egna meg godt som nattevakt.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 20:07   #49
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Når legger du deg?

Mellom kl 22-22.30.
Opp igjen rundt kl 6,så dagen er lang nok den...

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 20:13   #50
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.189
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når legger du deg?

Pleier å legge meg i 22 tiden.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 20:20   #51
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.749
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når legger du deg?

Vanlig vis mellom 22 og 23.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 20:52   #52
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når legger du deg?

Alt for sent.
Jeg er av natur A- menneske, men etter 15 år med en utpreget B-mann har jeg blitt en smule miljøskadet.
Nyttårsforsettet var å legge meg før 24, men det har jeg vel klart max to ganger så langt i år.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:04   #53
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Når legger du deg?

Stort sett mellom 22.30-23.30. Tanken på at jeg må opp flere ganger hver natt for å "smokke" minsten, og vissheten om at det er morgen før 06 har hjulpet på leggelysten.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:13   #54
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når legger du deg?

22.30. Er oppe 7. Akkurat passe med søvn.

Lørdager er jeg lenger oppe, for Søndag er min sovedag. Da er jeg ikke oppe før 11-12 tiden.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:28   #55
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når legger du deg?

22.30-23.00

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:59   #56
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når legger du deg?

De siste dagene har det blitt rundt midnatt når jeg skal på dagvakt dagen etter. Siden jeg må opp før klokka 6 er det ikke så lurt, så jeg må skjerpe meg.

Når jeg har kveldsvakt dagen etter har det pleid å bli litt senere. Særlig om jeg kommer fra kveldsvakt og må "lande" litt først.

Utfordringen er kveldsvakt før dagvakt. Den testes ut til helgen. Der har jeg dårlig erfaring, siden jeg da får altfor lite søvn.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no