Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Steines til døde for utroskap (Iran)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-08, 13:09   #22
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Steines til døde for utroskap (Iran)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, jeg skjønner Azi litt, jeg. Selv om det jo selvfølgelig er flisespikking, og muligens også flisespikking med såre tær. Iran blir konsekvent fremstilt som Det Onde, Onde Stedet, og fordommene, både de underbevisste og de bevisste, står selvfølgelig i kø. Jeg tar meg selv i å bli irritert når man snakker om Norge som om Norge bare inneholder fjorder, fjell og skisport, og kan tenke meg at akkurat den lille irritasjonen hadde vokst kraftig om du hadde byttet ut "fjorder, fjell og skisport" med "steininger, hengninger og burkaer".

Jeg lar meg faktisk irritere over folk som ikke vet bedre om mitt nye land også. Feks når noen tror det er kun isbjørner og det er is overalt, eller når noen tror at Norge er en by i Sverige.

Men om jeg kunne velge så ville jeg heller at dem skulle trodd slikt om Iran, enn å se rart på meg og fortelle meg hvor lite menneskelig vi er i hele landet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.