|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Sv: Jeg får ikke prikke den jeg vilTidligere måtte man prikke 16 for å få prikke igjen.
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Jeg får ikke prikke den jeg vilTja ... Dette med at du må prikke så og så mange før du får prikke på nytt igjen er litt både og.
![]() |
#3 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg får ikke prikke den jeg vil
Jeg fordeler også prikkene mine på mange personer, sett over tid. Men jeg har lyst til å kunne prikke når jeg synes personen fortjener det. Det betyr at jeg godt kunne finne på å prikke en person tre ganger på fem minutter, hvis jeg f.eks. leser en lang tråd for første gang, og den personen har hatt tre bra innlegg i den tråden. På den annen side kan det gå en måned før jeg prikker samme person neste gang. Så det jevner seg ut over tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
Jeg antar at grensene er lagt inn for at enkeltbrukere ikke skal kunne ha prikkekampanjer mot hverandre. Grønne eller røde prikkekampanjer. Grønne hadde vel ikke gjort så mye, men røde er verre.
![]() |
#5 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ja, jeg skjønner jo det argumentet med svertekampanjer. :innrømmermotvillig:
Selvfølgelig er du sær, him.
Du er ikke den første som tar feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
Det er jo ikke nødvendigvis fordi folk "misbruker" systemet at det blir feil.
![]() |
|
|