Sv: Til Filippinene!
En liten hilsen fra Manila. Her er det varmt og fuktig. Manila er en skikkelig storby, på godt og vondt. Orienteringen er vanskelig, spesielt for meg som ikke har et fnugg av stedsans. Manila er egentlig en samling bydeler uten noe definert sentrum.
Maten lover godt. Her har de virkelig noe for enhver smak, spesielt er thaimaten super! Foreløpig har vi spist godt på flere ulike spisesteder, og selv hotellmaten smaker bra. Jeg gleder meg enormt til den kulinariske fortsettelsen!
I morgen skal vi til havneområdet. Det ryktes om en park, så Eivind får slått seg litt løs, og så håper vi å få se den berømte smogbelagte solnedgangen.
Eivind er rett og slett super. Ikke en klage på nesten 12 timers flytur og han synes det er gøy på reise. For ikke å snakke om sjarmfaktoren til en blond 3-og-et-halvt-åring som ikke er sjenert, kan telle til ti på engelsk og si takk på tagalog ...
Nei, nå er det natta snart. I morgen er nok tidsforskjellen ute av kroppen og vi kan få opp aktivitetsnivået et hakk eller to. Takk for alle lykkeønskninger, forresten.