Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når skaffer man seg dørskilt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 12:16   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Navneskilt ja. Vi har tenkt på navneskilt siden vi flyttet sammen i 2001, men det har ikke blitt noe ennå. I en periode hadde vi plakaten til Operaens oppsetning av Dracula, men av en eller annen grunn jeg ikke husker tok vi den ned.

Siden mannen min er designer har han lenge presentert forskjellige løsninger han skal lage, men jeg har ikke sett noe til det ennå.

Jeg liker ikke de typiske i porselen, messing eller trolldeig, men heller ikke de minimalistiske som *alle* skal ha. Jeg tror jeg vil ha et i porselen med en retro huladanserinne på. Svigermor er porselensmaler, og selv om hun maler mest blomster og slikt kan hun gjøre ting etter våre ønsker også. Kanskje noe slikt med navnene våre ved siden av? Jeg tror vi bare går for fornavn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.