Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Kresne" unger og usunn mat

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-08, 13:20   #15
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Kresne" unger og usunn mat

Jeg har seks barn, hvor to er kresne mens fire er nærmest altetende.
Jeg tror derfor ikke kresenhet er hva foreldre har bidratt til i alle sammenhenger.

Jeg har forståelse for at man tidvis tyr til usunn varmmat for å få i barna noe, absolutt. Har gjort det selv, dann og vann, men det trøster da noe at fiskekaker og fiskeboller (billigmat ) er nødløsninger som går ned.

Mim kan ta pusten fra hvem som helst, ja.
Kresne voksne er ikke spesielt sjarmerende.

Niåringen vår er kresen, det er ganske få middagretter han liker, mens seksåringen spiser det meste. (Og tør å smake på alt, uansett hvordan det ser ut.)

Melding fra seksåringen til niåringen:
"Det viktigste er ikke om det er godt, men om det er sunt."

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.