Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker til 4–5-åring. Trenger tips

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 15:15   #25
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker til 4–5-åring. Trenger tips

Hvilke type bøker er du ute etter? Vi leser så og si ikke billedbøker for storesnupp på fem lenger. Er du ute etter tips om nye bøker? Altså ikke Vestly, Egner, Lindgren etc? Jeg liker absolutt disse forfatterene, men har også prøvd å finne nye bøker. Jeg ser at hun liker godt når vi leser om barn hun kan relatere seg til.

Vi har lest en bok som heter Sommeren før. Den likte storesnupp veldig godt. Hun likte også Stine. Selv om jeg er i mot spinoff produkter har jeg kjøpt Linus i svingen bøkene. De ble godt mottatt. Akkurat nå leser vi en bok som heter MÅL. Den faller i smak den også.

Innimellom leser vi gamle billedbøker, eventyrbøker og faktabøker. Vi har en faktabok om kroppen som hun liker at vi leser i, men som hun også liker å bla i alene.

Legger til: Glemte Mamma Mø bøkene. De får man samlet i én bok. Den er fin å ha med seg på reise f.eks.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.