|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Live and let live
|
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtterLillebror blir også kald på føttene innimellom, og jeg har misstenkt ullvangsokkene. Og det er nok som dere skriver fordi de sitter så stramt ... Jeg synes nøstebarnsokkene er veldig gode. Tynne, gode og varme. Men det er ikke antiskli på dem da. (De har med antiskli men de er tykkere.)
|
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtterExit har forøvrig tynne ullsokker for den nette sum av 19,90.
|
|
|
#23 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtterJeg har dårlig erfaring med Ullvang-sokker.
|
|
|
#24 |
|
Ustabil
|
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtter
Det var min tanke også. Nytter ikke med varme sokker hvis posen er for stor. Da blir det kaldt nedi posen, og siden beina er i ro blir man kald. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vaklende
|
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtterMange gode innspill her! Jeg hiver meg likevel på, fordi jeg deler erfaringene med ulvang (og ulvangetterlikninger), som er de dårligste sokketypene til min pode også. Han har brede bein, så det gjør disse sokkene enda mer ubrukelige. Sist redigert av Balanse : 03-02-08 kl 23:40. Årsak: Safa heter, det ja.. (Fantomet hadde en Sala) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er bare så deilig å ta opp lillebror og kjenne at han er god og varm på føttene. Jeg fryser sjøl lett på føttene og vet at varme nedenifra gjør godt.
|
|
|
#27 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtterVi bruker tynne ullsokker fra bånsull/nøstebarn eller ullfrottésokker fra cubus, så hjemmestrikkede knestrømper fra svigermor, og så buggyboots av samme type som stonz. Når det har vært under -10 har Rabalder i tillegg fått en varmeflaske med seg i vogna. Ullvangsokkene bruker vi bare innendørs, de er alt for stramme i strikken til å bruke ute.
|
|
|
#28 |
|
One of These Days
|
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtterVi bruker hjemmestrikka ullsokker i tynt ullgarn. Det funker veldig bra. Ulvangsokkene, er ikke de sånne som varmer mer hvis man er i bevegelse? Viktig med litt luft i mellom lagene, for ellers blir det kaldt uansett hvor mye man har på. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Live and let live
|
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtterMeg og storebror har det helt fint med ullvansgsokkene våre, men vi har slanke smale føtter. Men lillebror som har babylubne føtter er det for stramt til.
|
|
|
#30 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Ullsokker og iskalde barneføtterher bruker vi trysil eller andre sokker en ullvang, jeg blir kaldt på fotene av ullvangsokker.
Sånne tynne ull lester har mine og , å de er supre.
|
|
|
|
#31 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ulvang- sokkene med antiskli blir kalde fordi gummimerkene blir fort kalde, og det forplanter seg til beina!! Jeg synes de er håpløse å bruke når en skal være ute- har utelukkende opplevd at barna er kalde på beina!!
|
|
|
|
#32 |
|
Fornøyd
|
Fikk kjøpt Safa-sokker, og også et par Prinseull. Veldig gode begge to. Nå er Toer´n alltid varm og god.
|
|
|
#33 |
|
Live and let live
|
Men ... det gjelder vel alle antisklisokker? Eller?
|
|
|
#34 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ullsokker og iskalde barneføtter
Ja, og en annen ting, som kanskje er hovedgrunnen, er at de hindrer føttene å bevege seg inne i skoene. Derav blir det kaldt.
|
![]() |
|
|