Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man har barnevakt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-08, 20:29   #21
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Sur?!
Jeg hadde blitt GLAD!

En time ekstra for seg selv, må da være fin-fint?

:takknemlig for hvert eneste minutt i fred med en god bok:

Gammel 27-01-08, 20:31   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Da er det vel bare meg som liker å vite hva jeg har å forholde meg til da. :kontrollfreak:

Gammel 27-01-08, 20:33   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hm. Da er det vel bare meg som liker å vite hva jeg har å forholde meg til da. :kontrollfreak:

Nei, det er ikke det samme å vite hva som foregår og det at barnet blir lenger borte. Jeg hadde absolutt krevd å få en melding eller noe om de hadde blitt sene, selv om de nok hadde vært veldig velkomne til å være sene. For jeg har en tendens til å innbille meg det verste om folk er sene.

Gammel 27-01-08, 20:36   #24
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke blitt sur, men jeg hadde sikkert ringt for å høre hva de holdt på med.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 20:41   #25
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Når jeg så hovedinnlegget trodde jeg nesten du hadde en betalt tenåringsjente som barnevakt. Når det derimot er bestefar som stiller opp vil jeg knapt kalle det barnevakt men omgang med familie. Jeg hadde tenkt som så at de koser seg sikkert og at de kommer når de vil.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 20:42   #26
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke blitt sur, men på den annen side så har jeg aldri avtalt med besteforeldrene at de skal være barnevakt innenfor en rigid tidsramme heller. De har henne alltid så lenge de vil, eller til vi henter henne.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 20:46   #27
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis dere hadde en avtale om at han skulle være hjemme til 17.00 så hadde jeg satt pris på å få beskjed. That`s it.

Ville tatt det som et tegn på at de koste seg og jeg fikk litt mer alene tid.
Ville ikke blitt sur for noe slikt.

Men hadde hadde dere ikke noen avtale, så hadde jeg heller ikke forventet å få han hjem til 17.00 selv om jeg ikke trengte pass etter det.

Synes det er bra at ungene koser seg med andre i familien uten å må forholde seg til tider (hvis man ikke skal noe med barnet selv og må holde tider)

Jeg får klar beskjed når de har våre gutter.
Ikke vent på oss, vi kommer når vi kommer og kos deg nå som du/dere er alene noen timer.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 20:49   #28
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh...dette var en fremmed problemstilling for meg. Skjønner liksom ikke hvorfor du skulle bli sur? Jeg hadde syns det var rørende koselig om ungenes farfar ville være med dem på museum og bli litt lengre.

Gammel 27-01-08, 20:57   #29
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Øh...dette var en fremmed problemstilling for meg. Skjønner liksom ikke hvorfor du skulle bli sur? Jeg hadde syns det var rørende koselig om ungenes farfar ville være med dem på museum og bli litt lengre.

Samme her, er bare glad om farfaren har tid til å komme på bursdagsfeiring, jeg!

Heldig du!

Gammel 27-01-08, 20:59   #30
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg regner med farfar ikke føler at dere hadde en avtale om tilbakelevering kl 17. Han hørte at det var tidspunktet dere MÅTTE ha barnevakt til, og nå koser han seg med barnebarnet sitt litt ekstra slik at dere kal få kose dere litt også.

Signerer!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 21:02   #31
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, det er ikke det samme å vite hva som foregår og det at barnet blir lenger borte. Jeg hadde absolutt krevd å få en melding eller noe om de hadde blitt sene, selv om de nok hadde vært veldig velkomne til å være sene. For jeg har en tendens til å innbille meg det verste om folk er sene.

Jeg også, og det er nok der problemet ligger. Når jeg blir engstelig/redd blir jeg sur/sint.
Hadde avtalen vært løs av typen "Jeg kommer med ham en gang før sengetid" hadde jeg ikke begynt å bekymre meg før klokka var halv åtte.

Selvfølgelig er det fint at han er med farfaren, og det er ikke noe som skjer ofte -langt derifra, men jeg hadde satt pris på å få beskjed om de ble sene.

Gammel 27-01-08, 21:09   #32
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

han kan jo kansje si ifra. men besteforeldre og barnebarn.... synes det er godt når lillemann er der ilag med dem for jeg vet at han er trygg og det teller nok for meg det

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 22:27   #33
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Om jeg ikke hadde gitt beskjed om at barnet skulle være hjemme innen et gitt tidspunt, så hadde jeg ikke funnet en eneste grunn til å bli sur.

Gammel 27-01-08, 22:29   #34
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ville jeg neppe blitt sur over. Jeg regner med at de har kost seg og ikke stresset med noe som helst.

Gammel 27-01-08, 22:55   #35
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sur hadde jeg garanter ikke blitt, men jeg hadde nok ringt for å høre når de regnet med å komme hjem før jeg kastet meg over min kjære

Gammel 27-01-08, 22:59   #36
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sur hadde jeg ikke blitt, men jeg hadde sikkert ringt/sendt en melding for å sjekke at de bare var forsinket, for jeg er også av dentypen med god fantasi som kommer på alt mulig som kan ha hendt.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 23:02   #37
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sånn var svigerfar og.
Men ble vant med det. Om han viste at vi ikke skulle noe spes så kunne det henne at han kom med turbo mange timer etter "avtalt"

Uff jeg savner svigerfra...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.