|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når man har barnevaktSur?!
![]() |
#23 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Når man har barnevakt
Nei, det er ikke det samme å vite hva som foregår og det at barnet blir lenger borte. Jeg hadde absolutt krevd å få en melding eller noe om de hadde blitt sene, selv om de nok hadde vært veldig velkomne til å være sene. For jeg har en tendens til å innbille meg det verste om folk er sene.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man har barnevaktJeg hadde ikke blitt sur, men jeg hadde sikkert ringt for å høre hva de holdt på med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Når man har barnevaktNår jeg så hovedinnlegget trodde jeg nesten du hadde en betalt tenåringsjente som barnevakt. Når det derimot er bestefar som stiller opp vil jeg knapt kalle det barnevakt men omgang med familie. Jeg hadde tenkt som så at de koser seg sikkert og at de kommer når de vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Borte
|
![]() Sv: Når man har barnevaktJeg hadde ikke blitt sur, men på den annen side så har jeg aldri avtalt med besteforeldrene at de skal være barnevakt innenfor en rigid tidsramme heller. De har henne alltid så lenge de vil, eller til vi henter henne.
![]() |
#27 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man har barnevaktHvis dere hadde en avtale om at han skulle være hjemme til 17.00 så hadde jeg satt pris på å få beskjed. That`s it.
![]() |
#28 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når man har barnevaktØh...dette var en fremmed problemstilling for meg. Skjønner liksom ikke hvorfor du skulle bli sur? Jeg hadde syns det var rørende koselig om ungenes farfar ville være med dem på museum og bli litt lengre.
![]() |
#29 |
*elsker ENGA*
|
Samme her, er bare glad om farfaren har tid til å komme på bursdagsfeiring, jeg!
![]() |
#30 |
Tåler regn
|
Signerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg også, og det er nok der problemet ligger. Når jeg blir engstelig/redd blir jeg sur/sint.
![]() |
#32 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: Når man har barnevakthan kan jo kansje si ifra. men besteforeldre og barnebarn.... synes det er godt når lillemann er der ilag med dem for jeg vet at han er trygg |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Når man har barnevaktOm jeg ikke hadde gitt beskjed om at barnet skulle være hjemme innen et gitt tidspunt, så hadde jeg ikke funnet en eneste grunn til å bli sur.
![]() |
#35 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Når man har barnevaktSur hadde jeg garanter ikke blitt, men jeg hadde nok ringt for å høre når de regnet med å komme hjem før jeg kastet meg over min kjære
![]() |
#36 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Når man har barnevaktSur hadde jeg ikke blitt, men jeg hadde sikkert ringt/sendt en melding for å sjekke at de bare var forsinket, for jeg er også av dentypen med god fantasi som kommer på alt mulig som kan ha hendt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Når man har barnevaktSånn var svigerfar og.
![]() |
|
|